Top 5 besplatnih editora za fotografije! -10 days with Katy

kolovoza 22, 2017 14 Comments A+ a-







Pozdrav svima!

Već duže vrijeme vam želim preporučiti nekoliko besplatnih editora za fotografije ,budući da znam da je nekada zaista problem pronaći neki kvalitetan,a opet jednostavan za korištenje . Trenutno sam na Pic Monkey editoru,ali nekada mi dobro dođu i neke druge mogućnosti .Ukoliko trebate dotjerati nekoliko fotografija,a ne želite plaćati korištenje kompleksnih editora-nastavite čitati ovaj post!
Za svaki ću dati ocjenu od 1-10.

1.PicMonkey




Ovaj editor sam prvi puta i susrela ovdje na blogu prema nekim od vaših preporuka! Program je izuzetno jednostavan za korištenje i pruža vam neke osnovne mogućnosti. Preko njega izrađujem banner za svoj blog,kao i sve naslovne fotografije za svaki od prijašnjih postova! Možda ne pruža gomilu naprednih mogućnosti,ali kao što sam rekla za osnovno korištenje i brzo uređivanje fotografija jako dobro posluži!

Ocjena: 7
 

2.BeFunky


Jedan ,također, izuzetno jednostavan editor!  Vrlo sličan PicMonkey-u ali mislim da vam ovaj program pruža mrvicu više mogućnosti,razne efekte,okvire,naljepnice ... Sve češće počinjem koristiti ovaj editor i definitivno jedna od većih konkurencija svim editorima koje ću navesti!

Ocjena:8

3.Pixlr.com


Jedan jako dobar editor,sa hrpom mogućnosti koje ne možete ni zamisliti da bi vam ,zapravo ikada trebale xd Možda nije toliko jednostavan kao prethodna dva! Nemojte me krivo shvatiti,nisam nekakav ekspert za ovakve programe,ali mislim da za ovakav editor ipak treba malo sjesti i naučiti kako se koja mogućnost koristi-dakle zato kažem-nije jednostavan kao prethodna dva!

Ocjena:9 (zaista previše raznih mogućnosti da bih mogla dati nižu ocjenu!) 


4.Fotor


Najsličniji PicMonkey-u-gotovo identičan! Neću puno govoriti o njemu,možda je nešto naprednija verzija. Izuzetno jednostavana za korištenje i sa sasvim dovoljno osnovnih mogućnosti!

Ocjena:7

5.LunaPic


Meni se ovaj editor  jako sviđa! Nije kompliciran za korištenje! Ima neke jedinstvene mogućnosti za razliku od prethodnih editora! Pruža vam mogućnst mnoštve efekata,animacija,filtera i zaista sve preporuke za ovaj editor. Nisam ga do sada puno koristila jer sam ga nedavno otkrila,ali svakako ću se doskora prebaciti na ovaj!

Ocjena:10

To bi bilo to za današnji post! Nadam se da uživate u ostatku praznika!
Do sljedećeg posta...

Let's go on an adventure!
Katy




14 komentari

Write komentari
Anonimno
AUTHOR
22. kolovoza 2017. u 12:07 delete

Predivan post, draga moja. Koristim sve od navedenih editora osim ovog zadnjeg, i svi su mi podjednako dobri. Kad uređujem neku fotografiju uređujem je u svim editorima da vidim gde će mi najlepše ispasti, ali ipak mi je omiljeni Pic Monkey.

laAdda | Kako biti produktivniji?

Reply
avatar
22. kolovoza 2017. u 12:54 delete

Odličan post. Zaista mi je trebao jedan ovakav. Trenutno koristim Fotor, ali volela bih da probam i LunaPic jer nikada do sada nisam čula za njega. :)

https://anastasijamatic.blogspot.rs/

Reply
avatar
Malefica
AUTHOR
22. kolovoza 2017. u 13:33 delete

Ajme, jako interesantan post, draga! Obzirom da se svi bavimo fotografijom, pored bloga, jasno je da su nam neophodni editori, tako da mi je jako drago sto si odlucila da sa nama pdoelis ovako koristan post! Verujem da si mnogima pomogla! Od spomenutih, ja koristim pic, i pixl, definitivno su mi omiljeni! Odlican post.

Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

Reply
avatar
Sanja
AUTHOR
22. kolovoza 2017. u 13:46 delete

Super ideja za post. Mislim da j ovaj blog koristan svakome ko ima blog, jer naravno pored toga sto zahteva pisanje, blog zahteva i dobru fotografiju.

https://smallwomenscorner.blogspot.com

Reply
avatar
Petra
AUTHOR
22. kolovoza 2017. u 14:16 delete

Odličan post! Koristim sve editore ali u zadnje vrijeme nekako najviše volim PicMonkey :D
Ako imaš vremena posjeti moj blog -> This is my life

Reply
avatar
22. kolovoza 2017. u 17:25 delete

Super post kao i ideja, upoznata sam sa svim aplikacaja i lično ne koristim ni jednu trenutno jer sve slike editujem preko kompjutera ili laptopa... Ali sam svakako ove aplikacije oprobala ranije :) Još bih na listu dodala i Adobe Lightroom kao sasvim solidnu aplikaciju koja se inače nalazi na kompjuterima :) I naravno na njemu ima više mogućnosti ali za jedan quick i effective edit može doći super :) <3 <3 <3


Boomy's Place

Reply
avatar
23. kolovoza 2017. u 02:01 delete

Odlican post! Svidja mi se ideja samog posta jer si odlucila da podjelis sa svojim citaocima nesto sto vjerujem da svima je potrebno bez obzira da li imaju blog tj. cime se bave u zivotu :) Licno koristim Pixlr i stvarno je odlican program, jednostavan a praktican :)

mystylishcorner.blogspot.ba

Reply
avatar
Chiarana
AUTHOR
23. kolovoza 2017. u 03:31 delete

Odličan post zaista. Jako si mi puno pomogla i hvala ti na tome. Jako dugo trazim neki dobar editor za slike, a sada mislim i da sam ga nasla. Hvala ti draga moja.

Posjeti moj blog: http://stroongana.blogspot.hr/

Reply
avatar
23. kolovoza 2017. u 04:06 delete

Znala sam za sve ove editore, ali moj ipak omiljeni je Photo Scape. Mozda jer se u njemu najbolje snalazim i koristim ga već sigurno 5 godina. :D Sjajan post, vrlo koristan! ♥♥♥

BTS DIY notebooks -> https://innisall.blogspot.com/2017/08/bts-diy-notebooks.html

Reply
avatar
beautyshapes3
AUTHOR
23. kolovoza 2017. u 05:39 delete

Great post!
Hope You'll click on links which are in my last post and if you want that we follow each other let me know :)
http://beautyshapes3.blogspot.hr/

Reply
avatar
Sretni Sanjar
AUTHOR
23. kolovoza 2017. u 07:21 delete

Moja omiljeni editor je LineCamera i preko njega uređujem slike za postove najčešće i nakon što ih sredim ih prebacujem na kompjuter. Picmonkey sam davno koristila, a i Pixlr, a za ostale nisam čula. Hvala ti na ovome postu! :)♥

sretnisanjar.blogspot.hr - novi post

Reply
avatar
23. kolovoza 2017. u 07:58 delete

Vrlo koristan post.😘

Pratim te, ako želiš uzvrati.

https://ccaammblog.blogspot.ba

Reply
avatar
Marija
AUTHOR
23. kolovoza 2017. u 09:02 delete

Odličan i jako koristan post! Od ovih editora koristim samo PicMonkey, ali ću definitivno probati i ostale! ♥
www.marized.blogspot.ba

Reply
avatar
Shahab Khan
AUTHOR
5. listopada 2017. u 03:59 delete

great post ..................keep posting
http://www.printland.in/blog/TrendyXiaomiRedmiNote3MobileBackCoversandCasesForaDivergentlook/

Reply
avatar