Provela sam malo istraživanje!

listopada 06, 2017 71 Comments A+ a-




Pozdrav dragi čitatelji!

 Nadam se da uživate i odmarate se od proteklog tjedna! Petak je i donosim vam post koji sam vam obećala u prethodnoj objavi.
O čemu se radi? U školi sam provela jedno kratko ispitivanje između 10 srednjoškolaca različite dobi. Pitanja su uglavnom bila vezana za njihovu prilagodbu srednjoj školi,o tome kako se osjećaju u školi,što vole ,a što ne - sve to možete pročitati u nastavku:

Ovdje sam vam priložila anketu i pitanja koje sam sastavila uz vaše savjete.



O Izboru škole…

1.     1.Jesi li zadovoljna/zadovoljan izborom srednje škole?
a)       Da, u potpunosti sam zadovoljna/zadovoljan.
b)      Prosječno sam zadovoljna/zadovoljan.
c)       Nisam zadovoljna/zadovoljan, ali nemam drugog izbora.
d)      Potpuno sam pogriješila/pogriješio u odabiru i planiram prebačaj.

ČETVERO UČENIKA SE ODLUČILO ZA ODGOVOR A) I ŠESTERO ZA ODGOVOR B)

 


2.      2. Kako si se oprjedijelila/oprjedijelio  za srednju školu.
a)       Oduvijek sam znala/znao što želim upisati.
b)      Nisam imala/imao drugi izbor u mome gradu.
c)       Nagovor roditelja je imao veliki utjecaj.
d)      Većina mojih prijatelja je upisala istu školu.

OSMERO UČENIKA SE ODLUČILO ZA ODGOVOR A) I DVOJE ZA ODGOVOR B)

3.      3. Kakva su bila tvoja očekivanja?
a)       Bila/Bio sam jako zabrinut ,ali je na kraju sve završilo jako dobro.
b)      Nisam bila/bio uopće zabrinuta/zabrinut i potpuno sam opušteno započeo godinu.
c)       Škola je jednako grozna koliko sam i očekivala/očekivao.

PETERO UČENIKA SE ODLUČILO ZA ODGOVOR A) ,ČETVERO ZA ODGOVOR B) I JEDAN UČENIK ZA ODGOVOR C)




O školskim problemima….

1.      4. Koji predmet od navedenih ti predstavlja najveći problem?
a)       Fizika i matematika
b)      Hrvatski jezik
c)       Biologija i kemija
d)      Strani jezici 

ŠESTERO UČENIKA SE ODLUČILO ZA ODGOVOR A) ,JEDAN ZA ODGOVOR B), JEDAN UČENIK ZA ODGOVOR C) I DVOJE ZA ODGOVOR D)


2.       5.Tvoj najdraži predmet je_________  
                 UČENICI SU DVA PUTA ODABRALI ENGLESKI JEZIK,TJELESNI JEDNOM,FIZIKU,GEOGRAFIJU,POVIJEST,MATEMATIKU I PSIHOLOGIJU,A DVOJE SE ODLUČILO ZA ODGOVOR NITI JEDAN!



3.     6. Koliko vremena dnevno provodiš učeći?
a)       1 h-2h
b)      3h-5h
c)       Samo pola sata

DVOJE UČENIKA JE ODABRALO ODGOVOR A),OSMERO ODGOVOR B)  

 

Utjecaj društva…


7.Jesi li ikada iskusio ikakvu vrstu maltretiranja u školi?
a)       Da
b)      Ne

ČETVERO UČENIKA SE OPREDJELILO ZA ODGOVOR A) I NJIH ŠESTERO ZA ODGOVOR B).

8. Kolika je važnost školskog učeničkog vijeća?
a                          a)     Jako velika.
b                          b)Nema nekakvu veliku ulogu, ali može doprinijeti.
                            c)     Nema gotovo nikakvu ulogu.

J               DVOJE UČENIKA SE OPREDJELILO ZA ODGOVOR A) I OSMERO NJIH ZA ODGOVOR B)


9.Koliko ti je važno  mišljenje tvojih razrednih kolega?

a                           a)   Jako mi je važno.
                             b)    Znači mi njihovo mišljenje, ali ono nije presudno.
                       c)Uopće mi ne znači i nastojim ih potpuno ignorirati.

SVIH DESETERO UČENIKA SE OPREDJELILO ZA ODGOVOR B)


Još nekoliko pitanja…

1.    10.   Koliko često čitaš knjige?
                       a)       Često ,trudim se svaki dan pročitati nekoliko poglavlja neke zanimljive knjige.
     b)      Ne čitam ništa osim lektiri.
     c)       Čitam rijetko, ali samo zato što nemam vremena zbog škole.
     d)      Ne čitam niti lektire.

ČETVERO UČENIKA JE ODABRALO ODGOVOR A),JEDAN UČENIK ODGOVOR B) I NJIH PETERO ODGOVOR C) 

 

2.       11.Što planiraš u budućnosti?
   a)       Smjer prirodnih znanosti.
   b)      Društvene znanosti(jezici…)
   c)       Završavam četverogodišnju srednju školu, te se planiram zaposliti.

PETERO UČENIKA SE OPREDJELILO ZA ODGOVOR A),ČETVERO ZA ODGOVOR B) ,A JEDAN UČENIK NIJE ZNAO ODGOVORITI NA PITANJE.

3.       12.Što misliš- jeli važnije zaposliti se u nečemu što voliš ili nečemu što će ti omogućiti visoku plaću i životni standard?
   
                      a)Mislim da treba težiti nečemu što voliš, makar i time ne zarađivao, možda čak niti imao posao.
                              b)  Baviti se onime što voliš,ali ipak se zaposliti u nečemu što će ti omogućiti visoke životne standarde.
c                      c)Baviti se samo onime što će omogućiti što veće prihode .

                        JEDAN UČENIK JE ODABRAO ODGOVOR A),OSMERO ODGOVOR B) I JEDAN UČENIK ODGOVOR C)



      To bi bilo to za današnji post! Nadam se da vam je ovakva vrsta posta bila zanimljiva ,pišite mi dojmove u komentare! Svakako bih voljela da mi odgovorite na posljednje pitanje! 

         Pozdravljam vas do sljedećeg posta!

         Let's go on an adventure!
         Katy










71 komentari

Write komentari
Megi
AUTHOR
6. listopada 2017. u 10:35 delete

Svaka cast na ovom postu, nisam citala nista slicno i stvarno mi se svidaaa!!! Nastavi s ovakvim anketama

Blog: MagdalenaŠ.

Reply
avatar
Anonimno
AUTHOR
6. listopada 2017. u 10:55 delete

Meni se ovakav post mnogo dopao, definitivno bi trebala češće da radiš sličan post. Veoma je originalno.

Ako imaš vremena, pogledaj moj blog Adda's life, i ne zaboravi pogledati moj zadnji post Quotes - August & September

Reply
avatar
Ariana
AUTHOR
6. listopada 2017. u 11:11 delete

Dobra ideja, žao mi je što većina srednjoškolaca ne čita knjige, ali ok...

Pismo mojoj anksioznosti: moonstears

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
7. listopada 2017. u 02:56 delete

Hvala ti,drago mi je ako ti se sviđa!

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
7. listopada 2017. u 02:57 delete

Hvala ti ,drago mi je što ti se sviđa!

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
7. listopada 2017. u 02:57 delete

Hvala ti, da,slažem se s tobom...

Reply
avatar
Marija Bunić
AUTHOR
7. listopada 2017. u 04:22 delete

Stvarno zanimljiv i orginalan post. Nisam nikada na blogovima ovakve teme do sada. Mislim da je još i dobro ispalo jer se vidi da djeca ne upisuju škole zbog roditelja, ali nažalost malo čitaju i neki su maltretirani. No, iskreno se slažem da vijeće učenika baš i nije od neke koristi. U mojoj školi jedino smo postigli da se vrate dežuranja. :)

Fantastiko World

Reply
avatar
7. listopada 2017. u 07:39 delete

Post ovakvog tipa citam prvi put. Svaka ti cast na originalnosti! Zabavila sam se citajuci <3 Zaista bravo!
Uzivaj u vikednu :)


https://blogvivalavida3.blogspot.rs/2017/10/diy-sock-boots.html

Reply
avatar
Malefica
AUTHOR
7. listopada 2017. u 08:02 delete

Pre svega, svaka cast na sprovedenom istrazivanju, jako je interesantno ali i poucno, i veoma statisticki znacajno! Odlicna pitanja i odgovori! Jako zanimljiv post draga.

New post is on my blog. Visit me, Maleficent

Reply
avatar
7. listopada 2017. u 14:21 delete

Baš mi je bilo interesatno da čitam ovu anketu. I pitanja i odgovori su veoma zanimljivi. Hvala što si ubacila i moja pitanja. :)

My blog: Ana's blogger life

Reply
avatar
14. listopada 2017. u 08:19 delete

Ova anketica je predobra! Baš zanimljiv post (i blog :D).
Drago mi je da sam te pronašla! :)

Zapratila sam te i voljela bih da posjetiš moj blog:

Carstvo zapisanih misli

i zapratiš me natrag ako želiš da ostanemo u kontaktu. Želim ti lijep vikend i nadam se da se čitamo! :)

Reply
avatar
4. studenoga 2017. u 02:37 delete

Nice post dear !!!…………………keep posting
iphone 6 back covers

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
5. studenoga 2017. u 21:14 delete

awsome post....keep posting
thanku for sharing with us
Personalized Desktop Items

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
7. studenoga 2017. u 01:01 delete

awsome post....keep posting
thanks for sharing with us...
Desktop items

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
18. studenoga 2017. u 11:31 delete Autor je uklonio komentar.
avatar
Unknown
AUTHOR
28. studenoga 2017. u 02:40 delete

Men’s printed T shirts
Amazing dresses dear! Have a great day!
Men’s printed T shirts

Reply
avatar
Singh
AUTHOR
3. prosinca 2017. u 20:59 delete

Looks really interesting! Have a nice day
iphone apple mobile cover

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
5. prosinca 2017. u 01:16 delete

wonderfull post...!! we are waiting for your another write up....keep posting
Enhance the look of your house by hanging premium looking wall clocks

Reply
avatar
isidora
AUTHOR
5. prosinca 2017. u 15:52 delete

ovo je super post nisam ovakve vidjala do sada!
https://highheelpoodl.blogspot.rs/2017/12/new-video-early-winter-outfit-ideas.html

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
4. siječnja 2018. u 00:40 delete

thnaku for sharing lovely post with us....we are waiting for your another write ups
Visit us @:- Carry your keys with fashionable keychains all time

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
19. siječnja 2018. u 01:33 delete

Nice post… I like the all details and ideas.
Visit us: T-Shirt Printing Shops in Delhi

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
6. veljače 2018. u 00:00 delete

Great post dear………..keep posting!!!
Parker pens

Reply
avatar
8. veljače 2018. u 19:10 delete

Great post!
Follow for follow? please let me know in my blog
https://stargazershia.blogspot.com

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
9. veljače 2018. u 04:12 delete

Thanks for posting such informative blog for us.
Visit us: Customised Gifts

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
13. veljače 2018. u 02:45 delete Autor je uklonio komentar.
avatar
Unknown
AUTHOR
22. veljače 2018. u 02:59 delete

Thanku for sharing this post with us...

Corporate Gifts Online

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
16. ožujka 2018. u 03:35 delete

Wow, I love this post. Your photos are so amazing!!!
Printing t-shirts

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
24. ožujka 2018. u 12:15 delete

Stvarno predivan post:)

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
7. travnja 2018. u 04:06 delete

Thanks for sharing such great post great blog ..... keep updating
idea of New Year gifts

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
18. travnja 2018. u 00:58 delete

This is a great post and your blog is lovely! As a new
blogger I would love if you would check out my blog and give me a follow!
Bulk Printed t shirts online

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
25. travnja 2018. u 00:11 delete

Wonderful post my dear :)
Xoxo and good weekend!
Playing cards

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
5. svibnja 2018. u 00:32 delete

Thanks for posting such informative blog for us………………….Keep posting !!
Buy Sippers Bottles Online

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
16. svibnja 2018. u 04:33 delete

This is such a lovely idea! I totally want to try this!!
Personalized Key rings

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
19. svibnja 2018. u 00:16 delete

Thanks for posting such informative blog for us.
Visit us: Customized laptop skins

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
26. svibnja 2018. u 01:59 delete

Thanks for sharing your info. I really appreciate your efforts and I will be waiting for your further write ups thanks once again.!!
Keychains with your name

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
28. svibnja 2018. u 03:50 delete

Wow, great items, like it so much! Lovely!
Fantastic review. Enjoy in day! ♥
Visit my Website: Birthday mugs with photos

Reply
avatar
26. lipnja 2018. u 15:25 delete

Zanimljiva anketa.. svaka čast. :)

Napisala sam novi post, pa ako te zanima, pogledaj https://andjelina-svastara.blogspot.com/2018/06/belocrkvanski-karneval-2018-1-i-2-dan.html :)

Reply
avatar
Mina Jankovic
AUTHOR
5. srpnja 2018. u 06:20 delete

Odličan i veoma zanimljiv post. :)
Zapratila sam te, ako bi mogla da uzvratiš praćenje i pogledaš moj blog.
Pozdrav!

www.minnieart.blogspot.com

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
28. srpnja 2018. u 02:46 delete


Thanks for sharing such great post great blog..... keep posting
Portronics power banks

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
3. studenoga 2018. u 03:31 delete

Amzing Post Dear……….keep posting!!!
Portronics power bank

Reply
avatar
Maria Perez
AUTHOR
17. travnja 2019. u 05:23 delete

Trebate li hitan kredit?

Ja sam pojedinac financijskih stručnjaka koji vam mogu odobriti kredit u rasponu od 5.000 do 2.000.000 € po stopi od 2% godišnje za svaku osobu koja je može vratiti i uz uvjete koji će vam olakšati život. Ovo su područja u kojima vam mogu pomoći:

* Osobni kredit
* Hipotekarni kredit
* Ulaganje
* Automobilski kredit

Vaša banka odbija dati kredit ili ne možete posuditi zajam privatnom zajmodavcu jer nemate fiksni posao ili imate projekt, a potrebno vam je financiranje, loš kredit ili trebate novac za plaćanje računa, ili vam je potrebna sredstva za ulaganje u vaše poslovanje? Ja sam rješenje vaših problema i uvjeti su mi povoljni. Osoba koja nije ozbiljna mora se suzdržati!

Kontaktirajte me samo putem e-maila: mariadiosperez@gmail.com

Reply
avatar
Mile^^
AUTHOR
19. listopada 2019. u 11:53 delete

Tako divna ideja.. nije da odgovori nisu ocekivani, ali to je sto je. Danasnja omladina je takva da su nam knjige strani pojmovi, a ucenje vise od 1h ili 2h gotovo ravno samounistenju.
Zao mi je zbog takvog stanja u drustvu,, :(

Arcanume

Reply
avatar
Floor Lola
AUTHOR
4. prosinca 2019. u 15:04 delete

Živite u Europi i širom svijeta, a zajam vam treba do kraja godine. Kontaktirajte nas automatski. Imamo vrlo atraktivne uvjete.
E-adresa: Mrfrankpoterloanoffer@gmail.com

Reply
avatar