BTS HAUL! 10 days with Katy

kolovoza 25, 2017 18 Comments A+ a-








Bokić svima!

Početak škole se približava i vjerujem da mnogi od vas obavljaju posljednje pripreme! Meni najdraži dio je definitivno kupovina pribora i svega što nam je potrebno kako bi novu školsku godinu započeli svježi i zadovoljni! Prije nekoliko dana sam kupila većinu stvari koje mi trebaju što se tiče pribora i sada to želim podjeliti s vama! Uživajte!

➽ Prva stvar koja uopće padne na pamet kada je u pitanju ovakav shopping su svakako bilježnice. Budući da sam većinu stvari kupila u knjižarama ili papirnicama neću vam govoriti ime trgovine,ali vjerovatno slične možete pronaći i u svome gradu! Kupila sam puno više bilježnica nego što ova slika prikazuje,ovdje sam random izabrala neke :P


➽ Sljedeća stvar koju sam kupila je ovaj planer! Mislim, možete ga koristiti za razne svrhe. Jako lijepo izgleda zbog ovih pregradica i baš mi se sviđa! Ionako uvijek imam neko mjesto gdje planiram i pišem obaveze za vrijeme školske godine,pa zašto onda ne bih to radila u ovako lijep i zanimljiv planer!



➽ Također sam kupila i nekoliko riječnika za strane jezike! Budući da učim 4 strana jezika u srednjoj školi uvijek mi je dobro imati ovakav riječnik kako bih jednostavno lakše organizirala nove pojmove! Korištenje ovako nečega preporučujem svima koji uče i jedan strani jezik!



 ➽ Nešto što mi se baš svidjelo je mogućnost u knjižarama da kupim određeni pribor po komadu. U srednjoj školi mi nisu  toliko potrebne bojice ili flomasteri pa se ne želim mučiti s cjelim paketima,tako da ova ideja kupovanja po komadu baš dobro dođe! Nekim starijim bojicama sam dodala još neke osnovne bojice i flomastere i spremna sam za školu!



➽ Kada smo već kod ovakvih stvari,kupila sam i dva deblja markera u boji kako bih mogla podcrtavati! Kao što sam rekla u jednom od prijašnjih postova bez markera u srednjoj školi ne mogu funkcionirati ,a ovi su stvarno jako dobri,mirišu na naranču i jabuku i također se prodaju po komadu!



➽ Od pribora sam još uzela i jedno manje ravnalo koje mi može stati u pernicu i šestar. Mislim da je jako dobro imati jedno ovakvo manje ravnalo kako bi mi uvijek bilo pri ruci, a ona velika i trokute,kutomjere nosim kada imam sate geometrije!



➽ Sada kada sam vam pokazala sve što mi se nalazi u pernici,vrijeme je da vam i pernicu pokažem! Obično uvijek imam one klasične platnene pernice i uvijek mi se tijekom godine cijele isprljaju(u prošloj godini mi se korektor razlio 3 puta po cijeloj pernici xd) pa i nisu baš praktične. Međutim pronašla sam i ovakve ,kao prozirne pernice od materijala koji se treba samo malo vodom isprati i ponovno imam urednu pernicu! Također možete vidjeti sve što imate u njoj bez da tri sata rujete u potrazi za gumicom-što mislim da je super! Ja ju obožavam!



















➽ I posljednja stvar na mome popisu također jedan vrlo praktičan predmet. Riječ je o ovome plastičnom i nešto tvrđem fasciklu! Prije sam koristila one obične kartonske i uvijek su mi se lomili u torbi zajedno sa svim papirima u njemu. Još prošle godine sam uzela ovakav sličan i bila sam jako zadovoljna. Ove godine mi je trebao novi jer je stari već pomalo strgan od korištenja,dakle nisu neznam ni ja kakve kvalitete ali jako dobro rade svoj posao-bolje od kartonskih!


To bi bilo to za današnji haul! Nadam se da vam se svidio i da se i vi lagano pripremate za školu! Pozdravljam vas do sljedećeg posta!

Let's go on an adventure!
Katy

18 komentari

Write komentari
Malefica
AUTHOR
25. kolovoza 2017. u 09:44 delete

Ajoj rpedivne stvari, draga moja! Jako interesantne. Bas mi se dopadaju!
Verujem da ce ti odlicno sluziti. Uzivaj u njima!

Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

Reply
avatar
25. kolovoza 2017. u 10:36 delete

Divne si stvarčice odabrala. Želim ti sreću u novoj školskoj godini.

http://ccaammblog.blogspot.ba

Reply
avatar
Ariana
AUTHOR
25. kolovoza 2017. u 11:39 delete

Stalno čitam ove postove, a ja sve kupujem večer prije :) super stvarčice, planer mi je posebno "zapeo" za oko.

Prirodni ili umjetni noktii? + savjeti za njegu noktiju: moonstears

Reply
avatar
25. kolovoza 2017. u 12:00 delete

Vrlo korisne stvarčice si kupila. ❤

Reply
avatar
Ana
AUTHOR
25. kolovoza 2017. u 12:18 delete

Odličan post draga, preslatke stvarčice :)

http://kreativanblog.blogspot.hr/2017/08/back-to-school-with-romwe.html

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
25. kolovoza 2017. u 13:11 delete

Great post dear! :*

http://lexisslittleworld.blogspot.com/

Reply
avatar
Sanja
AUTHOR
25. kolovoza 2017. u 15:21 delete

Korisne su stvarcice. Sveske su bas zanimljive.

Novi post na mom blogu
https://smallwomenscorner.blogspot.rs/

Reply
avatar
25. kolovoza 2017. u 15:25 delete

Odlican post, super sveske, a i ja obozavam markere :D ♥


https://blogvivalavida3.blogspot.rs/2017/08/5-makeup-mistakes-that-make-you-look.html

Reply
avatar
Josipa
AUTHOR
25. kolovoza 2017. u 15:28 delete

Odličan haul! Sve stvari su stvarno odlične! Super post!


https://teenorchild.blogspot.hr/

Reply
avatar
Jovana.
AUTHOR
26. kolovoza 2017. u 04:23 delete

Sveske izgledaju bas lepo,odlican post!♥

5 Lifehack for School->vjovana2.blogspot.com

Reply
avatar
Shoppingholic
AUTHOR
26. kolovoza 2017. u 05:01 delete

Izgleda da sam ja jedina koja još nije kupila sav školski pribor. Doslovno sve uzimam zadnja dva dana haha. Jako mi se dopada planer, a i bilježnice su skroz slatke :)
Svrati: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

Reply
avatar
Marija Bunić
AUTHOR
26. kolovoza 2017. u 05:17 delete

Baš si divne stvari si kupila! Imamo iste bilježnice, meni su baš lijepe zbog stvari koje su prikazane na njima. Ova pernica jebaš praktična, ali je u njoj nemoguće šalabahter sakriti (samo se šalim haha). :)

Fantastiko World

Reply
avatar
Sretni Sanjar
AUTHOR
26. kolovoza 2017. u 05:52 delete

Bilježnice su predivne, a planer mi je prezakon baš zbog pregradica kako si rekla. Super post!:)♥

sretnisanjar.blogspot.hr - novi post

Reply
avatar
26. kolovoza 2017. u 05:58 delete

Joj, obožavam lov na lep pribor za povratak u školu! Super post! ☺

pineapplecakee.blogspot.com

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
26. kolovoza 2017. u 08:52 delete

Odličan izbor draga! Fotke su fenomenalne!!
Novi post je na mom blogu bilo bi mi drago kada bi me podržala nekim komentarom. <3
morskasirenaa.blogspot.com

Reply
avatar
Zujalica.ba
AUTHOR
27. kolovoza 2017. u 01:39 delete

Predivan haul, draga! Nadam se da će ti ove stvarčice pomoći u ostvarenju tvojih ciljeva za ovu školsku godinu, a ja ti želim dobar uspjeh i puno 5ica.
Želim ti lijep vikend!

Reply
avatar
27. kolovoza 2017. u 05:16 delete

Odlican haul! Vjerujem da ce ti sve stvarcice pomoci tokom skolske godine :) Pernica mi se bas dopada :)

mystylishcorner.blogspot.ba

Reply
avatar