KOMENTIRAM MODNE TRENDOVE!-10 days with Katy

kolovoza 20, 2017 28 Comments A+ a-




Hello!

Drugi post u rubrici 10 days with Katy je tu! Danas sam također objavila još jedan post koji možete pročitati ovdje:savjeti-za-bolje-ucenje
Danas sam željela napisati jedan post koji nisam nikada do sada objavljivala,a to je komentiranje modnih trendova!

Želim napomenuti da ovime ne želim nikoga da uvrijedim,tako da ukoliko vi imate suprotno mišljenje od mene samo zanemarite moje.Ovdje ću iznjeti neko svoje mišljenje o modnim trendovima koje smo u posljednje vrijeme  viđali na ulicama!

1.ŠIROKE HLAČE!

Nisam sigurna imaju li ovakve hlače nekakav poseban naziv,ali ih sve češće viđam na djevojkama i ženama bilo u nekakvim dnevnim ili večernjim varijantama! Osobno nemam ništa protiv ovakvih hlača,mislim da su izvrstan komad,ali su jako nezgodne za kombinirati,tj. treba određena vještina da bi se one mogle lijepo i skladno spariti s nekim drugim komadom odjeće!



2.VOLANI,VOLANI,VOLANI...

Vjerujem da većina vas ima nekakav noviji komad odjeće koji ima volančiće po sebi. Posebno mislim na bluzice sa onim rukavima i ogromnim volanima na njima! Meni se ovo osobno jako sviđa i baš volim takve bluzice i košulje jer mislim da izgledaju jako zanimljivo i čak mogu reći da tih volana zapravo nikada dosta! Meni ovo izgleda kao da se vratilo iz nekog davnog vremena i ne znam ni sama kojeg stoljeća,ali samo na moderniji način! Od mene jedan veliki DA za ovako nešto!



3.MREŽASTE NAJLONKE!

Također ukoliko ovo ima nekakv svoj naziv,ispričavam se nisam upućena pretjerano xd Uglavnom,moje osobno mišljenje o ovome je da mi se ovo baš i ne sviđa! Ovakve varijante gdje se te najlonke vide samo kod gležnjeva -to prolazi,ali kada to djevojke nategnu onako preko stomaka-neznam... Osobno mi se to ne sviđa,iskreno izgleda mi baš kao ribarska mreža i sad su one kao upecane onako xd Naravno nemam ništa protiv,ali ne sviđa mi se!


4.ŠEŠIRI

Dobro šeširi su već duže vrijeme u trendu,ali ja ih obožavam! Uvijek mi to baš lijepo izgleda,mislim da uvijek dobro dođe za svaku prigodu i postoje mnogi zanimljivi načini kako ih kombinirati! Šeširi su mi skroz super stvar ,izgledaju baš nekako elegantno i profinjeno,a opet se danas ,doslovno,mogu staviti i na nekakvu običnu majicu i sve to može izgledati jako dobro!




MAJICA ISPOD HALJINE!

Kada se ovo tek pojavilo nije mi se pretjerano svidjelo,ali sada mi čak i ne izgleda toliko loše! Može se nositi na razne načine,pa i u školu ukoliko haljinica nije previše kratka! Tako da od mene i za ovo na kraju jedno veliko -da!





PRUGICE!
Sljedeće na mome popisu su prugice koje su danas toliko zastupljene na svakom komadu odjeće! Možemo ih pronaći na majicama,košuljama,bluzama,haljinama ,pa čak i na hlačama! Osobno imam dosta komada na prugice ove godine i mislim da su baš simpatične i odlično izgledaju na kojem god komadu odjeće!
























PROZIRNE CIPELE/ŠTIKLE!
Biti ću iskrena i reći da meni ovo nikada neće biti jasno! Jednostavno ne razumijem zašto su svi toliko poludili za ovakvim štiklama. Mislim da noga u njima uopće ne izgleda lijepo(što se vjerovatno htjelo i postići) i jednostavno nisam fan! Ne volim ni one pretjerane platforme,hrpu kajiša i slično,ali ovo mi jednostavno ne izgleda dobro!



To bi bilo to za današnji post! Nisam modni ekspert ,ali sam htjela s vama podijeliti svoje mišljenje o ovome! Što vi kažete na ove modne trendove?

Let's go on an adventure!
Katy

28 komentari

Write komentari
20. kolovoza 2017. u 13:56 delete

Odličan post, malo drugačiji što je veliki plus. 😘

https://ccaammblog.blogspot.ba

Reply
avatar
20. kolovoza 2017. u 14:26 delete

Usištini se slažem oko svih stvari sa tobom! Post je originalan i divno napisan.. svaka čast!

modernastreberka.blogspot.rs

Reply
avatar
Sanja
AUTHOR
20. kolovoza 2017. u 14:56 delete

Divan post, draga. Slazem se sa tobom oko svega sto si napisala. ❤

https://smallwomenscorner.blogspot.rs/

Reply
avatar
Olivanda
AUTHOR
20. kolovoza 2017. u 15:24 delete

Obozvam prugicee.Sto se tice tih sirokih hlaca mislim da jako ruzno izgledaju ako ih pogresno iskombinujes.

Olivanda.blogspot.ba

Reply
avatar
Olivanda
AUTHOR
20. kolovoza 2017. u 15:24 delete

Obozvam prugicee.Sto se tice tih sirokih hlaca mislim da jako ruzno izgledaju ako ih pogresno iskombinujes.

Olivanda.blogspot.ba

Reply
avatar
Petra
AUTHOR
20. kolovoza 2017. u 16:19 delete

Odličan post! Ipak mislim da je svaki trend lijep na svoj način, svaki ima svoju dobru i lošu stranu :D Potpuno se slažem s tvojim mišljenjima!
Ako imaš vremena posjeti moj blog ->This is my life

Reply
avatar
Sretni Sanjar
AUTHOR
21. kolovoza 2017. u 00:20 delete

Definitivno se slažem s tobom za mrežaste čarape. Moj omiljeni trend su prugice, imam i starke s prugicama i nekoliko majica i obožavam to nositi. Sjajan post!:)♥

sretnisanjar.blogspot.com - novi post

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
21. kolovoza 2017. u 02:10 delete

Divan post. Veoma mi se dopao tvoj izbor i pisanje.

Pracenje za pracenje?

https://alexandarstanisavljevic.blogspot.rs/

Reply
avatar
21. kolovoza 2017. u 02:59 delete

Mislim da mi se od svega najviše sviđa trend '' majica ispod haljine '' i to već i sama nekada znam obući i nositi. Što se tiče mrežastih najlonki tj. čarapa recimo da mi je ok i da možda čak ponekad i volim kada cure uzdignu skroz gore do stomaka, ali priznajem da to ne nosim i da mi ne stoji. Ostalo si prokomentarisala super, post je sajajn:D

https://sosihappylife.blogspot.ba/

Reply
avatar
Marija's blog
AUTHOR
21. kolovoza 2017. u 03:36 delete

Odličan post. Mnogo volim pročitati šta neko misli o modnim trendovima jer tako vidimo koliko ih ko podržava. Također bih se složila sa tobom oko nekih trendova. Stvarno je super post ❤️❤️❤️

Pratim te: Visit and follow ----> Marija's blog

Reply
avatar
Vildana Šuta
AUTHOR
21. kolovoza 2017. u 03:38 delete

Odličan, veoma zanimljiv post <3

Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

Reply
avatar
21. kolovoza 2017. u 04:35 delete

Veoma zanimljivo <3

https://beautywithen.blogspot.rs/

Reply
avatar
Anonimno
AUTHOR
21. kolovoza 2017. u 08:49 delete

Zanimljiv post! Slažem se sa većinom!

Mihaailo / mihaailo.blogspot.com

Reply
avatar
Malefica
AUTHOR
21. kolovoza 2017. u 09:58 delete

Veoma interesantna i originalna tema! Jako mi se dopada, zaista! Uzivala sam,citajuci tvoje komentare i tvoj 'sud' hah, i u vecini se slazem sa tobom, i sama! Imamo slucan ukus!


Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
22. kolovoza 2017. u 11:04 delete

Hvala ti,drago mi je ako ti se sviđa! <3

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
22. kolovoza 2017. u 11:05 delete

Potpuno se slažem s tobom! :)

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
22. kolovoza 2017. u 11:07 delete

Hvala ti,drago mi je ako ti se sviđa! <3 <3 <3

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
22. kolovoza 2017. u 11:09 delete

Hvala ti,drago mi je ako ti se svuđa! <3

Reply
avatar