HVALA VAM!

kolovoza 18, 2017 27 Comments A+ a-








HALLOOOO!

PREŠLI SMO 100 FOLLOWERA ! 



Želim vam svima zahvaliti na tolikoj podršci,na svakom lijepom komentaru i svakom čitanju mojih postova ! Stvarno me svakim svojim komenatrom uveseljavate i činite moje dane manje dosadnim i monotonim!

7.7.2017. je izašao moj prvi post od kojega vam redovno pišem svaku srijedu,petak i nedjelju i u tome zaista jako uživam upravo zbog vas i prekrasne komunikacije koju uspostavljam s vama!
Da sam u početku znala da ću za mjesec i nešto dana  imati 100 vas koji me čitate i pratite ne bih mogla vjerovati...

Moj prvi blog nije bio ni približno uspješan,ali mogu reći da sam se ovo ljeto puno više posvetila svemu tome i iskreno se nadam da s početkom školske godine neću prestati pisati!
Mislim da to ne bih niti mogla jer je  u ovom vrlo kratkom periodu ovo postala moja svakodnevna rutina-i zato hvala vama koji ste me podržavali!

Pripremam neke sitne promjene na blogu koje će samo poboljšati međusobnu komunikaciju i još mnoštvo  postova koje tek treba napisati,ali obećavam vam-biti će zanimljivo! 

Želim vam se još jednom zahvaliti-vaša podrška mi puno znači! <3

Nadam se da ću nastaviti rasti istim tempom i da ćete ostati na mome blogu još dugo i čitati moje postove -vjerujem da će se naša grupa još širiti i tome se iskreno radujem!

Budući da smo došli do ovako okrugle i lijepe brojke pripremam vam serijal 10 days with Katy ! Natstaviti ću pisati i redovne postove kako nebi zanemarili back to school rubriku tako da možete očekivati i dva posta srijedom,petkom i nedjeljom!



Hvala vam od srca svima!

Let"s go on an adventure
Katy








27 komentari

Write komentari
Malefica
AUTHOR
18. kolovoza 2017. u 11:28 delete

Ajme, draga, cestitam ti od srca! Zaista zasluzen rezultat! Obozavam tvoj blog i drago mi je zbog tebe!

Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

Reply
avatar
Jelena Dimić
AUTHOR
18. kolovoza 2017. u 12:22 delete

Mnogo mi je drago što bloguješ sa zadovoljstvom, želim ti još mnogo uspeha! <3


http://www.couture-case.com

Reply
avatar
Ajna Nurić
AUTHOR
18. kolovoza 2017. u 12:22 delete

Baš mi je drago i čestitam! Nadam se da ćeš dostići još veću brojku jer to zaslužuješ. :)
moonflowerstyle.blogspot.com

Reply
avatar
Ariana
AUTHOR
18. kolovoza 2017. u 12:24 delete

Čestitam! Veselim se novim postovima u sarijalu 10 days with Katy :)

Vodić kroz Instagram fotografije: moonstears

Reply
avatar
18. kolovoza 2017. u 12:33 delete

Cestitam! Zasluzujes jos vise! :) Zapratila sam te, ako zelis pogledaj moj blog i prijavi se ako ti se dopada. Nova sam na blogu i jako bi mi znacila podrska, hvala unapred <3
Visit my blog

Reply
avatar
Luna
AUTHOR
18. kolovoza 2017. u 15:15 delete

Nema na čemu.

Luna [lunasbrain.blogspot.com]

Reply
avatar
Kristina
AUTHOR
18. kolovoza 2017. u 20:32 delete

Divan tekst mila, baš si me dirnula, čestitaaaam! Želim ti još veći uspeh ♥

Pozdrav, Kristina ♥

http://onlyforgirlsbykristina.blogspot.com/

Reply
avatar
Zujalica.ba
AUTHOR
19. kolovoza 2017. u 00:05 delete

Draga, čestitam i uzbuđena sam isto onoliko koliko sam bila kada sam i ja sama prešla tu famoznu cifru. Svaki puta kada pročitam neči post o 100+ ja se prosto raznježim i prisjetim trenutka kada sam i sama doživila tu cifru i osjetila to uzbuđenje, taj "udarac" u leđa. Želim ti još puno puno pratioca i dobrih postova jer stvarno to i zaslužuješ.
Želim ti lijep vikend, draga!

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
19. kolovoza 2017. u 03:45 delete

Hvala ti,draga! <3

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
19. kolovoza 2017. u 03:46 delete

Hvala ti puno,podrška mi znači! <3

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
19. kolovoza 2017. u 03:47 delete

Hvala ti! I ja isto :D <3

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
19. kolovoza 2017. u 03:47 delete

Hvala ti! Naravno! <3

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
19. kolovoza 2017. u 03:48 delete

Hvala ti puno! <3<3

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
19. kolovoza 2017. u 03:49 delete

Hvala ti puno,znači mi svaka podrška! <3

Reply
avatar
Sretni Sanjar
AUTHOR
19. kolovoza 2017. u 04:36 delete

Draga, čestitam iz srca! Zaista si zaslužila to. Želim ti još hrpu followera i da ne odustaješ od bloga. :)♥

sretnisanjar.blogspot.hr

Reply
avatar
Sanja
AUTHOR
19. kolovoza 2017. u 09:10 delete

Draga, cestitam ti na 100 followera. Bas mi je drago zbog tebe. Puno srece u daljem blogovanjuu. ❤

https://smallwomenscorner.blogspot.rs/

Reply
avatar
Vedrana
AUTHOR
20. kolovoza 2017. u 02:04 delete

Molim te da prestaneš da deliš link do svog bloga na mom blogu. Tako se ne stiču pratioci već se uspešno odbijaju.
Bolje se pridruži blogerskoj zajednici iz svog kraja, grupama blogera tvog uzrasta ili jednostavno drugaricama u školi reci da bloguješ. Spamovanje tuđih blogova je kontraproduktivno.

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
20. kolovoza 2017. u 03:45 delete Autor je uklonio komentar.
avatar
Katy
AUTHOR
20. kolovoza 2017. u 03:45 delete

Žao mi je ako si moje čitanje i komentiranje tvoga bloga(dakle,ne samo djeljenje linka moga bloga kako si gore navela) protumačila kao spamovanje. Nije mi vodeći cilj bio stjecanje pratitelja ,naišla sam na tvoj blog i čitala ga-međutim ukoliko si ti to protumačila drugačije sa zadovoljstvom ću prestati čitati i komentirati tvoje postove!

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
20. kolovoza 2017. u 03:46 delete

Hvala ti puno,draga,znači mi podrška! <3

Reply
avatar
Marija's blog
AUTHOR
20. kolovoza 2017. u 14:34 delete

Draga Katy čestitam ti na preko 100 pratioca. To je zaista predivna stvar i nešto čemu se svako raduje ❤️❤️❤️

Pratim te: Visit and follow ----> Marija's blog

Reply
avatar