Recenzija makse za lice!

srpnja 30, 2017 42 Comments A+ a-








Pozdrav svima!

Danas mi je u planu pisati recenziju jednog proizvoda kojim sam oduševljena! Riječ je o Baleinoj maski za lice koju koristim već dugo i želim vam je preporučiti! Također sam u posljednje vrijeme koristila i nastojala isprobati nekoliko različitih maski za lice-pa vam u narednim postovima donosim još barem jednu recenziju . Međutim,sve ćete već vidjeti u narednim tjednima,a sada krenimo na Baleinu masku za lice!

Kao što sam već rekla ovu masku koristim već duže vremena! Dolazi u većem pakovanju od 150ml,ali mislim da je možete nabaviti i u manjim pakovanjima. Dostupna je u svim dm drogerijama i zaista je pristupačne cijene(20 kn).



Gušće je teksture,bijele boje i lako se nanosi na kožu. Dakle,nanosi se na vlažnu kožu i nakon nekoliko minuta se ispere-ne dolazi do nikakvog jačeg stvrdnjavanja na vašem licu(kao što je to slučaj kod maski s ugljenom).



Također ,ono što mi se stvarno jako sviđa je to što je ova maska višenamjenska. Dakle,može se koristiti kao sredstvo za čišćenje,klasična maska za lice i piling. Upute za različita korištenja su detaljno opisana pozadi. Ja sam osobno isprobala sve načine i mogu reći da mi se ovaj proizvod najviše svidio u obliku pilinga jer stvarno obnavlja kožu,rješava ih nekakvih mrtvih stanica kože i čini vašu kožu izuzetno glatkom nakon korištenja.



Sastav ove maske čine voćni sokovi ,tj. kiseline tako da proizvod ima jako ugodan i svijež miris.

Masku sam koristila dva puta mjesečno i zaista sam zadovoljna rezultatima. Detaljno čisti kožu od eventualnih prištića ili akni,obnavlja i čini vašu kožu izuzetno glatkom!

Moj tip kože je jako osjetljiv i nisam u mogućnosti koristiti sve proizvode,ali ovaj zaista mogu preporučiti svima ,i vama s osjetljivijom kožom!

I to bi bilo to što vam želim reći za ovaj prozvod! Nadam se da će neki od vas koristiti ,ili već jesu koristili ovu masku jer je zaista kvalitetna i izuzetno pristupačna!

Uživajte do sljedećeg posta, ja vam za  koji tjedan donosim recenziju još jednog sličnog proizvoda...ostalo ćete saznati u narednim postovima!

Let"s go on an adventure!
Katy!

42 komentari

Write komentari
Jovana.
AUTHOR
30. srpnja 2017. u 09:06 delete

Odlicna recenzija,vise volim prirodne maske za lice,ali dopada mi se i ova i koristila sam slicnu par puta!♥

Makeup tutorijal->vjovana2.blogspot.com

Reply
avatar
Josipa
AUTHOR
30. srpnja 2017. u 09:29 delete

Super recenzija! Post si odlično napisala! Svaka čast!




https://teenorchild.blogspot.hr/

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
30. srpnja 2017. u 09:38 delete

Svaka čast na recenziji! Moja sestra ima sličnu masku za lice ali nije to ta! Obožavam maske za lice!♥
Objavila sam novi post pa bi mi bilo drago kada bi ga pročitala i ostavila mišljenje u komentaru! Hvala!♥
Link - http://laurevoir.blogspot.rs/2017/07/5-0-followers-5-days-with-milica.html

Reply
avatar
Petra
AUTHOR
30. srpnja 2017. u 09:52 delete

Odličan post! Već dugo vremena tražim neku dobru i pristupačnu a ujedno i korisnu masku za lice, isprobat ću ovu i nadam se da ću se bar na malo riješiti prištića koje imam na T zoni :)
This is my life

Reply
avatar
30. srpnja 2017. u 10:27 delete

Imam ovu masku- piling, i sve pohvale za nju! Maska je u svakom smislu te reči P-E-R-F-E-K-T-N-A! Sjajna recenzija. :)

My blog: Ana's blogger life

Reply
avatar
Sretni Sanjar
AUTHOR
30. srpnja 2017. u 13:36 delete

Super post! Trenutno koristim jednu Avonovu masku za lice, ali kad ju potrošim ću si definitvno probati ovu. :)❤

sretnisanjar.blogspot.hr

Reply
avatar
Erika Seol
AUTHOR
31. srpnja 2017. u 03:25 delete

Such a great product dear ^^ Thanks for sharing~. Btw, I’m inviting you to join my giveaway, you can win Surprise Kawaii Mix Bags . If you want to support each other by follow on GFC, Let me know you follow me! I'll follow back asap! ^^

Love xx
Official Seol ♥ || GIVEAWAY

Reply
avatar
Prezzi Facili
AUTHOR
31. srpnja 2017. u 03:43 delete

Post is so amazing! I follow you,please follow me back and thanks.♥ http://recensioni-mamycapfini.blogspot.it

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
31. srpnja 2017. u 04:41 delete

Divna recenzija draga :) Koristila sam ovu masku i imam pozitivne utiske kao i ti. Uzvratila sam follow sa zadovoljstvom. Pozz

Magicni svet lepote

Reply
avatar
Marija Lalala
AUTHOR
31. srpnja 2017. u 04:47 delete

Nikada nisam probala ovu masku a nisam je ni pre videla osim sada na tvom blogu.
Odlicna rezenzija, Balea ima divne proizvode i jeftine proizvode! :)

Novi post, pogledaj i postani clan ako zelis:
http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
31. srpnja 2017. u 05:04 delete

Baš si me zainteresirala za ovaj proizvod, izgleda mi stvarno odlično. Recenzija je odlična!☺♥

nevergiveup656.blogspot.hr

Reply
avatar
Nina
AUTHOR
31. srpnja 2017. u 06:50 delete

Stvarno sam se obradovala kada sam videla da je tema ovog posta MASKA ZA LICE. Moje lice ovih dana ludi. Stvarno mi je koza uzasna i pokusavam da isprobavam razne preparate dok ne nadjem nesto sto mi odgovara. Super post, stvarno. Deff cu cekirati masku.

mellowcent.blogspot.rs

Reply
avatar
31. srpnja 2017. u 07:23 delete

Odličan post i recenzija draga! <3


Novi post na mome bloguu - x Nancy's little corner x

Reply
avatar
31. srpnja 2017. u 13:56 delete

Jako volim ovaj proizvod :) ovo mi je ne znam koja tubica po redu i planiram jos dugo da koristim :) odlicna recenzija <3

Reply
avatar
Shoppingholic
AUTHOR
31. srpnja 2017. u 14:44 delete

Odlična recenzija! Probala sam masku nekoliko puta i moram priznati da sam zadovoljna rezultatima. Iz nekog razloga sam ju prestala koristiti i potpuno smetnula s uma. Hvala što si me podsjetila da ju kupim! :)
Želiš li da se međusobno zapratimo ? Svrati: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

Reply
avatar
31. srpnja 2017. u 21:00 delete

Definitivno cu da je kupim! Super post!

Reply
avatar
Zujalica.ba
AUTHOR
1. kolovoza 2017. u 01:36 delete

Dugo vremena koristim Avon Planet Spa masku sa maslinovim uljem. Zaista je predivna i rado joj se vraćam. Ostale samo "pozajmim" na probu :D
Želim ti lijep dan, draga!

Reply
avatar
1. kolovoza 2017. u 02:43 delete

Super recenzija. Viđala sam masku u DM - u, ali je nikada nisam kupila iako mi je uvijek zapadala za oko. Moraću da je probam definitivno:)

https://sosihappylife.blogspot.com/

Reply
avatar
Ana♥
AUTHOR
1. kolovoza 2017. u 10:32 delete

Super recenzija.Mislim da ću je probati.

Uskoro ide novi post na :ifunnywithme.blogspot.rs

Reply
avatar
brkicem
AUTHOR
1. kolovoza 2017. u 12:13 delete

I ja sam planirala uskoro napisati post o istoj jer sam oduševljena. Kupila sam i neki gel za lice sa granulama (isto Balea) ali nisam baš nešto oduševljena njime. :/

Follow for follow - https://beautycornerbyemina.blogspot.ba/ ♥

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
1. kolovoza 2017. u 12:33 delete

Hvala ti! Drago mi je ako ti se sviđa ! <3

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
1. kolovoza 2017. u 12:33 delete

Hvala ti puno! <3

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
1. kolovoza 2017. u 12:34 delete

Hvala ti! Drago mi je ako ti se i ova sviđa! <3

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
1. kolovoza 2017. u 12:35 delete

Hvala ti! Imaš moje preporuke i sama imam problema sa prištićima na to području i ova maska zaista dobro radi svoj posao za cijenu pod kojom se prodaje! :D

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
1. kolovoza 2017. u 12:35 delete

Hvala ti! Drago mi je da se i tebi sviđa koliko i meni! <3

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
1. kolovoza 2017. u 12:35 delete

Hvala ti! Imaš moje preporuke! :D <3

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
1. kolovoza 2017. u 12:37 delete

Hvala ti ,draga! Drago mi je ako se i tebi sviđa koliko i meni! <3

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
1. kolovoza 2017. u 12:37 delete

Da,potpuno se slažem,ova maska je jedan od njihovih boljih proizvoda !

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
1. kolovoza 2017. u 12:38 delete

Hvala ti puno,drago mi je ako ti se sviđa! <3

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
1. kolovoza 2017. u 12:39 delete

Drago mi je ako ti se sviđa,potpuno te razumijem s ovim problemima,svakako možeš isprobati sa ovom maskom,na mojoj koži je obavila dobar posao! <3

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
1. kolovoza 2017. u 12:39 delete

Hvala ti puno,draga! <3

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
1. kolovoza 2017. u 12:40 delete

Hvala ti! Drago mi je ako se i tebi sviđa ! <3

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
1. kolovoza 2017. u 12:40 delete

Drago mi je ako ti se sviđa,hvala ti na čitanju ! <3

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
1. kolovoza 2017. u 12:40 delete

Hvala ti,imaš moje preporuke! <3

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
1. kolovoza 2017. u 12:41 delete

Nisam osobno nikada koristila taj proizvod ,ali zvuči dobro! Svakako možeš probati i ovu! <3

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
1. kolovoza 2017. u 12:42 delete

Hvala ti! Imaš moje preporuke! :D

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
1. kolovoza 2017. u 12:43 delete

Hvala ti! Svakako probaj! <3

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
1. kolovoza 2017. u 12:44 delete

Bilo bi mi drago pročitati i tvoje mišljenje o ovoj maski,tako da post uvijek možeš napisati! Za gel osobno još nisam čula niti sam ga probala ,ali hvala ti što si sa mnom podjelila svoje mišljenje o proizvodu(barem da znam izbjegavati ;) xd) ! <3

Reply
avatar
3. kolovoza 2017. u 04:59 delete

Odličan post. Obožavam maske za lice,tako da ću svakako obratiti pažnju na ovu.
Pratim te :)

Reply
avatar