Quotes that inspire me! 10 days with Katy

kolovoza 23, 2017 7 Comments A+ a-






Bokić!

Dok sam pripremala ove postove skužila sam da nisam još radila nikakav motivirajući post! Mislim da je dobar način da počnemo i s takvim postovima tako da podjelim s vama nekoliko citata koji me inspiriraju i koje volim pročitati kada mi treba posebna motivacija!

Hrabrost ne znači da se ne bojiš. Hrabrost znači da ne dopuštaš da te strah zaustavi!

Samo zato što je moj put drugačiji,ne mora  značiti da sam izgubljena!

 Odlazim u šumu,da bih izgubila um i pronašla dušu!

Zadrži svoje oči na zvijezdama i noge  na zemlji!
Uvijek te jedna odluka dijeli od potpuno drugačijeg života!
 Napravi nešto danas zbog čega ćeš si u budoćnosti zahvaliti!



Reci DA novim avanturama!


To bi bilo to za današnji post! Kao što sam rekla nisam nikada pisala neke motivirajuće postove,ali ovo je dobar način da započnemo i s tako nečim! Ukoliko vam se ovo bude svidjelo pripremam vam još jedan motivirajući post-nešto drugačiji od ovoga i zapravo,većine postova koje ste čitali na mom blogu! 
Let's go on an adventure!
Katy



7 komentari

Write komentari
Malefica
AUTHOR
23. kolovoza 2017. u 11:38 delete

Ja aista obozavam postove s citatima, i uvek se obradujem kada vidim neki na istu temu! Tvoj je veoma originalan a pritom jako interesantan! Zaista sjajne slike, veoma inspirativne i motivacione! Poneku sam ti i ukrala, jer su me odusevile. Sjajan post draga!

Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

Reply
avatar
23. kolovoza 2017. u 12:18 delete

Odličan post! Citati su sjajni!

Reply
avatar
Vildana Šuta
AUTHOR
23. kolovoza 2017. u 12:53 delete

Ja inače mnogo volim citate tako da mi je ovaj post bio prezanimljiv! Super post draga<3

Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

Reply
avatar
Christine
AUTHOR
23. kolovoza 2017. u 13:29 delete

Vau... Kako su citati onako inspirišući. Mislim da ću definitivno sledećeg puta kada mi bude opala inspiracija jer si me ovim citatima bukvalno oduvala! ♥

heresuniquegirl.blogspot.rs

Reply
avatar
Sretni Sanjar
AUTHOR
24. kolovoza 2017. u 05:35 delete

Meni su ovakvi postovi predobri. Ti si izabrala odlične citate i možda si posudim neki za motivaciju haha. Sjajno!😊♥

sretnisanjar.blogspot.hr

Reply
avatar
Jovana.
AUTHOR
24. kolovoza 2017. u 05:48 delete

Divni citati,sjajna ideja za post!♥

BTS tag->vjovana2.blogspot.com

Reply
avatar
Sanja
AUTHOR
24. kolovoza 2017. u 15:17 delete

Divan post, kao i citati.

Novi post na mom blogu
https://smallwomenscorner.blogspot.rs/

Reply
avatar