Učim dothraki!

srpnja 28, 2017 36 Comments A+ a-






Hello!
Hash yer dothrae chek? (kako ste?-objašnjenje potražite u nastavku...)

Ako se i vi dosađujete kao i ja ovo ljeto onda sam sigurna da su i vama pale napamet glupe ideje kao na primjer: " Idem učiti dothraki jezik!" Da,sigurno vas je većina baš to pomislila :P


Možda među vama ima ljubitelja legendarne serije Igre prijestolja(Game of thrones) onda znate što je dothraki! Međutim,vama kojima uopće nije jasno što je to uopće dugujem objašnjenje. Riječ je o jeziku koji je pisan posebno za tu seriju! Jezik zvuči pomalo grubo,ali ako mene pitate,jako jako cool! Nije da će dothraki postati međunarodni jezik ili da ćete se s ikime moći sporazumjeti ,ali ga je stvarno zabavno učiti,pogotovo za opsjednute ovom serijom(Tu sam!).



Možda sam kod nekih pobudila želju da i vi naučite barem nekoliko fraza na dothrakiju,ako jesam-postoji aplikacija kojom to možete napraviti!
Aplikacija je za android telefone,ali vjerujem da se mogu pronaći neke druge ,slične verzije!
Riječ je o : Flamingo Dothraki aplikaciji!






Ondje ćete dobiti nekoliko poznatih fraza iz serije i nekoliko uobičajnih kao što je :Kako si,sretan rođendan i slično...  Aplikacija radi po principu audio zapisa, tako da ćete odmah čuti izgovor, i kvizova kako bi učvrstili i potvrdili znanje!






Jezik se uči donekle lako i brzo. Meni je trebalo možda dva dana da naučim osnovne fraze!

Također sam na You Tube-u pronašla nekoliko Tutoriala kako ovaj jezik možete naučiti još bolje nego što vam ova aplikacija pruža!

Kao što sam rekla,nećete imati pretjerane koristi od ovoga,ali će bar dobro doći da se pohvalite u društvu xd ili da ,ukoliko nekoliko vaših prijatelja nauči,imate zajednički jezik koji nitko oko vas ne razumije! :P

Svakako ćete prikratiti duge ljetne,pomalo dosadne,dane!

Ovo je bio dosta kratak post,ali se nadam da vam se svidio i da ću možda kasnije moći početi pisati postove na dothrakiju XD!

Najbolje da vas pozdravim na dothrakiju: M'athchomaroon!


Let"s go on an adventure!
Katy

36 komentari

Write komentari
El's Notes
AUTHOR
28. srpnja 2017. u 09:46 delete

Nisam gledala tu seriju i nisam nikad čula za taj jezik ali baš mi je drago što sam naučila nešto novo. Zaista zanimljiv post ❤

El's Notes

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
28. srpnja 2017. u 09:54 delete

Hhaha mislim da ću skinuti app, zvuči zanimljivo

Reply
avatar
Ariana
AUTHOR
28. srpnja 2017. u 11:04 delete

Wow! Zvuči prefora! Nisam gledala seriju, ali sama ideja mi se sviđa :)

moonstears

Reply
avatar
Anonimno
AUTHOR
29. srpnja 2017. u 00:01 delete

Jako zanimljiv post. Čula sam za tu seriju ali nisam znala da postoji taj poseban jezik kojim likovi u seriji pričaju. Sigurno se jako lijepo zabavljaš učeći dothraki jezik. Ja znam da sam uzivala čitajući tvoj post. Sve pohvale. :)

https://amaterskaumjetnost.blogspot.ba/

Reply
avatar
29. srpnja 2017. u 00:45 delete

Zar serija Igre Prestola nije inspirisana knjigama George RR. Martina ? Serijal : Pesma Leda i vatre ?

Jezik mi zvuči jako zanimljivo i probudila si želju u meni da ga naučim , ali prvo moram da pogledam seriju , a pošto Martin ima nameru da piše još 2 knjige ne znam , majke mi , ne znam .


Hvala ti jako puno na skorašnjim komentarima na mom blogu ! :*

http://emilijanovakovic.blogspot.rs/

Reply
avatar
29. srpnja 2017. u 00:45 delete

Zar serija Igre Prestola nije inspirisana knjigama George RR. Martina ? Serijal : Pesma Leda i vatre ?

Jezik mi zvuči jako zanimljivo i probudila si želju u meni da ga naučim , ali prvo moram da pogledam seriju , a pošto Martin ima nameru da piše još 2 knjige ne znam , majke mi , ne znam .


Hvala ti jako puno na skorašnjim komentarima na mom blogu ! :*

http://emilijanovakovic.blogspot.rs/

Reply
avatar
29. srpnja 2017. u 02:37 delete

Odlican post! Pocela sam nedavno da gledam seriju i moram da priznam da je i meni ista ideja dosla na um :) Javim ako pocnem da ga ucim, haha :)

mystylishcorner.blogspot.ba

Reply
avatar
29. srpnja 2017. u 03:43 delete

Joj, štta još neću da čujem... :D Jedna sam od retkih koji nisu pogledali ovu seriju, i šokirala sam se činjenicom da postoji poseban jezik te serije :D

Ana's blogger life

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
29. srpnja 2017. u 04:02 delete

Hvala ti,drago mi je ako jesi! <3

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
29. srpnja 2017. u 04:03 delete

hahah,ja ti preporučujem,da možemo pričat na dorthrakiju ;)

Reply
avatar
Nina
AUTHOR
29. srpnja 2017. u 04:03 delete

Hahahhah ovo je najbolji post koji sam procitala ove nedelje. Ti si stvarno kraljica 😂😂
mellowcent.blogspot.com

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
29. srpnja 2017. u 04:04 delete

Hvala ti,drago mi je što ti se sviđa! :D

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
29. srpnja 2017. u 04:04 delete

Hvala ti puno ,drago mi je ako si se zabavila ,nadam se da ćeš možda i pogledati seriju! :)

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
29. srpnja 2017. u 04:06 delete

Je,to je točno,serija je inspirirana knjigama George Martina,ali je za samu seriju pisan takav jezik,nadam se da ćeš odgledati i serije i možda naučiti nešto dothrakija! <3

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
29. srpnja 2017. u 04:07 delete

Drago mi je da čujem da još neko gleda,vjerovatno si oduševljena kao i ja :) Držim fige da naučiš i nadam se da ćeš mi javiti rezultate! :) <3

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
29. srpnja 2017. u 04:08 delete

Hahaha,i meni je bilo neobično kada sam prvi put čula,nadam se da ćeš pogledati seriju jer je zbilja zbilja odlična! <3 :)

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
29. srpnja 2017. u 04:08 delete

Hahaha jako mi je drago što ti se sviđa! <3 <3

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
29. srpnja 2017. u 04:47 delete

Koliko je ovo originalno, svaka cast :-D
Veliki sam fan serije i sada si mi probudila zelju da naucim nesto na tom jeziku <3

http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2017/07/emerald-green.html

Reply
avatar
29. srpnja 2017. u 05:04 delete

Ovo je divno, oduševljena sam! Svaka čast, draga! *----* Nisam nikada gledala seriju, vjerovala ili ne, ali planiram. :)

Novi post -> www.innisall.blogspot.com

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
29. srpnja 2017. u 05:50 delete

Gotovo je, do kraja ljeta učim ovaj jezik hahah. Obožavam seriju, ali nisam imala pojma da postoji aplikacija za dothraki jezik.. Jako originalan i zanimljiv post!♥

nevergiveup656.blogspot.hr

Reply
avatar
Josipa
AUTHOR
29. srpnja 2017. u 06:38 delete

Nisam gledala seriju, ali čini se jako zanimljivo ovo i mogla bi probati haha.


Zapratila sam te
http://teenorchild.blogspot.hr/

Reply
avatar
Andjela
AUTHOR
29. srpnja 2017. u 07:35 delete

Odlican post draga, hvala za komentar! 😊 Pratim te #64 ❤
www.limitededitionlady.blogspot.com

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
29. srpnja 2017. u 08:52 delete

Veoma interesantan post,idem odma instalirati aplikaciju. Meni je često u toku dana dosadno pošto tek uveče idem šetati sa frendicama i to,tako da iskreno jedva čekam probati učiti jezik! Interesantno je učiti nešto što je zabavno onda i brže učiš! Svaka čast za post iskreno hvala ti što si podelila ovo sa nama jer mene je iskreno mnogo zainteresovalo,nesumnjam i da je druge.♥
Objavila sam novi post na blog pa bi mi bilo drago kada bi ušla i pročitala ga i ostavila mišljenje o postu u komentaru. Hvala!♥
Link posta - http://laurevoir.blogspot.rs/2017/07/budi-drugacija.html

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
29. srpnja 2017. u 13:37 delete

Hvala ti puno! Jako mi je drago ako ti se sviđa,Držim fige da naučiš! <3

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
29. srpnja 2017. u 13:38 delete

Hvala ti puno,draga! <3 Stvarno je moraš početi gledati,izvrsna je! :D

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
29. srpnja 2017. u 13:39 delete

Hahaha možee,držim ti fige! Drago mi je što ti se sviđa! <3 :D

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
29. srpnja 2017. u 13:40 delete

Drago mi je ako ti se sviđa,svakako počni i sa serijom,a i dothrakijem ;) Hvala na followu! <3

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
29. srpnja 2017. u 13:40 delete

Hvala i tebi ,draga! <3 <3

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
29. srpnja 2017. u 13:41 delete

Jako mi je drago što ti se sviđa! Držim fige s učenjem! <3 Naravno!

Reply
avatar
Erika Seol
AUTHOR
30. srpnja 2017. u 01:56 delete

Such a great post dear ^^. Btw, I’m inviting you to join my giveaway, you can win Kawaii Surprise Mix Bags . If you want to support each other by follow on GFC, Let me know you follow me! I'll follow back asap! ^^

Love xx
Official Seol ♥ || GIVEAWAY

Reply
avatar
30. srpnja 2017. u 04:53 delete

Beautiful post. I am following you, follow me back?
My blog is about Indian dresses.
https://fashionista2020.blogspot.com

Reply
avatar
30. srpnja 2017. u 06:41 delete

Mnogo mi je zanimljivo i drago kada naidjem na jos jednog GOT fana. Tako da Valar Morgulis!

https://badassvampire.blogspot.rs/

Reply
avatar
Veronica Lucy
AUTHOR
30. srpnja 2017. u 06:50 delete

Wonderful post, love it! ♥
Maybe follow for follow? :)

veronicalucy.blogspot.com

Reply
avatar
30. srpnja 2017. u 08:02 delete

Baš sam sinoć krenula iz početka da gledam seriju, a učenje tog jezika bi moglo biti mnogo zanimljivo.

The Fashion Spell | YouTube

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
30. srpnja 2017. u 08:11 delete

Haha,eto,očito nas ima! valar dohaeris! ;)

Reply
avatar
Zujalica.ba
AUTHOR
31. srpnja 2017. u 13:35 delete

Hehe, sve i svašta sam čula ali ovo još nisam :D
Hajd da si napisala kineski pa i razumila bih :D Šalim se!
Nisam ljubitelj igrica, ali oni koji vole ovaj tip igrica/serija vjerujem da će se razumjeti mnogo bolje sa tobom nego ja :D
Želim ti lijep dan, draga!

Reply
avatar