Da Vincijev kod,Dan Brown!10 days with Katy

kolovoza 24, 2017 17 Comments A+ a-







Pozdrav dragi čitatelji!

Ovo je jedan od redovnih postova koji je trebao biti objavljen jučer ,ali sam bila odsutna i zaista nisam bila u mogućnosti,zato ćete danas moći čitati dva posta-ovaj i jedan iz rubrike 10 days with Katy!

Ovo ljeto sam pročitala dosta knjiga i odlučila sam neke od njih podjeliti s vama! Za danas vam donosim recenziju jedne od zanimljivijih knjiga koje sam pročitala-riječ je o djelu Dana Browna Da Vincijev kod!




Riječ je o knjizi koju je autor objavio 2003. godine te je za nju dobio mnoge nagrade! Međutim ova knjiga nije bila prihvaćena od svih strana te je,možda i očekivano,osuđena od strane Vatikana.



Vjerujem da su mnogi od vas upoznati sa teorijom Da Vincijeva koda,tajni sakrivenih u djelima ovoga umjetnika kao što su Mona Lisa ,a još više Posljednja večera!




Riječ je o priči o ,navodno zametnutoj, povijesti Isusa Krista koja se nikako ne uklapa u nauk Katoličke Crkve-što i objašnjava reakciju Vatikana. Teorija predstavlja Krista kao obiteljskog čovjeka koji djeluje sa svojim apostolima ,ali i svojom ženom Marijom Magdalenom! Svakako jedna od intrigantnih i najkontroverznijih tema koju je ovaj autor obradio na jedan izuzetno zanimljiv način!

Mislim da bi se ovaj roman mogao svidjeti svima koji vole zagonetke,simboliku,otkrivanje i traganje za "istinom"!

Dan Brown je poznat po ovakvim tematikama koje svakako bude zanimanje.
Svakako vam preporučujemi njegove ostale knjige ,iako ih nisam čitala,ali naslovi zvuče jednako  zanimljivo!



Ne želim vam puno govoriti o samoj radnji već to ostavljam vama na čitanje ukoliko vas ova knjiga zanima!
Kao što sam rekla jedna vrlo kontroverzna priča i svakako bi bilo zanimljivo možda pisati o nekakvim teorijama zavjere ukoliko bi to željeli pročitati!



Eto,dala sam vam ideju kako da pametno utrošite preostalo vrijeme praznika-uzmite neku zanimljivu knjigu,zavalite se u naslonjač i čitajte -možda i Da Vincijev kod!

Hvala vam na čitanju!

Let's go on an adventure!
Katy

17 komentari

Write komentari
Josipa
AUTHOR
24. kolovoza 2017. u 06:40 delete

Zanimljjiv post. Knjiga se čini stvarno nekako vrijedna čitanja i zanimljiva, tako da ju možda budem pročitala! Hvala na ideji haha! Također,odličan post!


https://teenorchild.blogspot.hr/

Reply
avatar
Kristina
AUTHOR
24. kolovoza 2017. u 06:42 delete

Divan post mila, super su ideje ♥

Veliki pozdrav, Kristina ♥

https://onlyforgirlsbykristina.blogspot.rs/

Reply
avatar
24. kolovoza 2017. u 07:19 delete

Čula sam za knjigu pre i zainteresovala se, međutim, nijednom je nisam uzela u ruke. Možda se to sada promeni. :)

The Fashion Spell | Instagram

Reply
avatar
Vildana Šuta
AUTHOR
24. kolovoza 2017. u 09:15 delete

Odličan post, čini se kao veoma zanimljiva knjiga, prijateljica mi ju je već spominjala, mogla bih je uskoro pročitati :)
Želim ti lijep dan <3

Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

Reply
avatar
Anonimno
AUTHOR
24. kolovoza 2017. u 09:59 delete

Sjajan post, draga. Jednom sam počela da čitam ovu knjigu, međutim mi je malo bila dosadna, pa sam je prekinula. Posle ovog posta moram je pročitati.

laAdda | Q&A - postavljajte pitanja

Reply
avatar
24. kolovoza 2017. u 10:47 delete

Obožavam ovu knjigu, šta više Dan Brown mi je jedan od omiljenih autora. Savjetujem ti da pročitaš i Inferno ta knjiga je možda čak i za nijansu bolja.
Super post, na neki način me i obradovao.

Pratim te,ako želiš uzvrati!😘

https://ccaammblog.blogspot.ba

Reply
avatar
Ana
AUTHOR
24. kolovoza 2017. u 10:51 delete

Nisam čitala knjigu, no zaista bih željela jer čujem samo pohvale! Odličan blog ♥

http://kreativanblog.blogspot.hr/2017/08/back-to-school-with-romwe.html

Reply
avatar
Malefica
AUTHOR
24. kolovoza 2017. u 12:11 delete

Ajoj,fenomenalan post! Ja sam imala prilike da citam ovu knjigu, ali i da pogledam film. Naravno, postoje medjusobne razlike ali je poruka ista. Zato mi je bilo pravo uzivanje da procitam post na temu toga! Odlicno napisano, na veoma fin i sazet nacin si nam predstavila pravu sustinu!

Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

Reply
avatar
24. kolovoza 2017. u 12:39 delete

Volim da čitam knjige, ali "Da Vinčijev kod" do sada nisam pročitala. Iskrana da budem, do ovog posta nisam ni znala o čemu se tačno tu radi, i uopšte nisam ni imala želju da je čitam. Posle ovog posta, razmišljam da je nekada u budućnosti ipak pročitam. :) Svaka čast na tekstu. :)

Novi post kod mene https://andjelina-svastara.blogspot.rs/2017/08/bele-patike-ponovo-bele-moguce.html

Reply
avatar
Sanja
AUTHOR
24. kolovoza 2017. u 14:20 delete

Nisam do sada citala ovu knjigu, ali ne deluje lose. Super post. ❤

Novi post na mom blogu
https://smallwomenscorner.blogspot.rs/

Reply
avatar
SwissTwins
AUTHOR
24. kolovoza 2017. u 23:32 delete

Great Post<3
Follow for follow
Let me know on my blog
Kiss
http://www.swisstwins.ch/

Reply
avatar
Marija Bunić
AUTHOR
25. kolovoza 2017. u 02:21 delete

Odličan post! Pročitala sam knjigu i nažalost zbog toga i došla na metu učitelja iz vjeronauka. Knjiga jeste zanimljiva, ali jednostavno mi je draža katolička nauka. :)

Fantastiko World

Reply
avatar
Zujalica.ba
AUTHOR
25. kolovoza 2017. u 06:27 delete

Sjajan post! Već sam i zaboravila na ovu knjigu :D, a bila je jedna od boljih koje sam pročitala.
Hvala ti što si me podsjetila, možda je ponovo pročitam - čisto da se podsjetim :D
Želim ti lijep dan, draga!

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
25. kolovoza 2017. u 09:28 delete

Jaoko interesantan blog, odlican post.

Pracenje za pracenje? :)

https://alexandarstanisavljevic.blogspot.rs/

Reply
avatar
Ariana
AUTHOR
25. kolovoza 2017. u 11:34 delete

Čitala sam "Inferno" i knjiga je super, sad još moram naći i "Da Vincijev" kod :)

Prirodni ili umjetni notki? + savjeti za njegu noktiju: moonstears

Reply
avatar
26. kolovoza 2017. u 05:52 delete

Pročitala sam je, izuzetno dobra knjiga! Drago mi je što se i tebi dopala ♥

pineapplecakee.blogspot.com

Reply
avatar