Moja rutina čišćenja lica! 10 days with Katy

kolovoza 21, 2017 14 Comments A+ a-








Pozdrav svima!

Dobrodošli u još jedan moj post!

Za danas sam vam pripremila svoju rutinu čišćenja i održavanja lica! Osobno ne mogu reći da nemam problematičnu kožu,a opet nije ni toliko jako izložena aknama . Tipična koža u teen godinama! Koristim nekoliko proizvoda ,ne sve svaki dan,ali mi svaki od njih pomaže u održavanju kože!

Pa prijeđimo na prvi proizvod...

Budući da najčešće skinem šminku samo vodom i vlažnim maramicama sve to dodatno pročistim ovim  sapunom za lice od Neutrogene. Ono što mi se sviđa je njegovo pakovanje i način upotrebe preko ove pumpice. Proizvod ima prekrasan,cvjetni miris i jako dobro očisti kožu od ostatka šminke i prašine koja se zavukla u pore nakon dugog dana! Ovo ne volim koristiti svaki dan,već svako drugo veče prije spavanje. Razlog tomu je što sam primjetila da pretjerano korištenje može izazvati kontraproduktivne rezultate,kao i kod većine proizvoda! Možete vidjeti da sam je već više od pola istrošila i definitivno ću si nabaviti još jednu nakon ove!


Nakon toga volim koristiti ovaj tonik! On je Bipina marka Bi good koju sam nedavno počela koristiti i zaista sam zadovoljna. Ovaj proizvod je izuzetno pristupačan ,a djeluje kao i većina skupljih tonika. Ima miris lavande i jako dobro suzbija većinu prištića,akni i mitisera. Uglavnom sam ovime jako zadovoljna i svakako preporučujem!




Zatim proizvod ,koji sam već spomenula i pisala recenziju o njemu ,je ova maska za lice koju volim koristiti jednom ili dva puta mjesečno! Da ne duljim recenziju možete pročitati ovdje:RECENZIJA MASKE ZA LICE!



Kao što sam napomenula,ne volim koristiti puno proizvoda tako da je ovo sve od moje rutine čišćenja lica. Nadam se da sam vam preporučila neke proizvode ukoliko i sami imate problema s kožom,ukoliko ne-blago vama!

Hvala na čitanju,do sljedećeg posta!


Let's go on an adventure!
Katy

14 komentari

Write komentari
Malefica
AUTHOR
21. kolovoza 2017. u 10:39 delete

Ajme, zaista sjajan post! Tako sam se obradovala kada sam ga videla! Moja rutina je totalno drugacija zato mi je bilo interesantno citati tvoju! Zanimljivu rutinu imas, dopada mi se.

Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

Reply
avatar
Petra
AUTHOR
21. kolovoza 2017. u 11:16 delete

Odličan post! Lijepo je pročitati post od neke blogerice koja napiše onako kako zaista i je, jako mi se sviđaju ovi proizvodi a najviše onaj sapun za lice, morat ću ga kupiti :D
Ako imaš vremena pročitaj moj novi post -> This is my life

Reply
avatar
Megi
AUTHOR
21. kolovoza 2017. u 12:16 delete

obozavam citati ovakve vrste postova, moja jutarnja rutina se razlikuje od tvoje i moram ti priznati da je samo odrzavanje moje koze jako tesko jer je dehidrirana tako da je to patnja.
inacee odlican post <3

MagdalenaŠ.

Reply
avatar
Jovana Tomic
AUTHOR
21. kolovoza 2017. u 22:38 delete

Post je divan i jako mi se dopao. Veoma dobar izbor proizvoda... ljubac

https://style-ladies.blogspot.rs/
https://www.youtube.com/channel/UCXw5wOAoFsvU_Xj7VU5eSqQ

Reply
avatar
22. kolovoza 2017. u 02:14 delete

Tonik deluje bas dobro. Super post.

https://beautywithen.blogspot.rs/

Reply
avatar
Zujalica.ba
AUTHOR
22. kolovoza 2017. u 02:41 delete

Odličan post.
Imamo sličnu rutinu, ali ja koristim sasvim druge proizvode. Nikada nisam isprobala niti jedan od ovih!
Želim ti lijep dan, draga!

Reply
avatar
22. kolovoza 2017. u 03:37 delete

Hi! You have a great blog :)
Text, photos - all perfect
Will you agree to
Follow for follow on gfc?
I like to be in touch with interesting blogs :)
kisses from poland :*
ayuna-chan.blogspot.com

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
22. kolovoza 2017. u 11:10 delete

Hvala ti,drago mi je ako ti se sviđa! <3

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
22. kolovoza 2017. u 11:10 delete

Hvala ti,drago mi je ako ti se sviđa,svakako preporučujem! :D <3

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
22. kolovoza 2017. u 11:11 delete

Hvala ti,jao razumijem te,sigurno imaš neke proizvode koji odgovaraju tvom tipu kože,ali znam da su problemi česti i dosadni već :P <3

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
22. kolovoza 2017. u 11:12 delete

Hvala ti,ja ti ih svakako preporučujem! <3

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
25. kolovoza 2017. u 13:57 delete

Tha's a great post dear! Thank's for sharing your tips :*

http://lexisslittleworld.blogspot.com/

Reply
avatar