Back to school-tag! 10 days with Katy

kolovoza 27, 2017 13 Comments A+ a-






Bokić!

Nastavljamo sa BTS postovima! Ove godine sam ih stvarno dosta već napisala ,ali budući da stvarno uživam u njihovom pisanju i čitanju odlučila sam ih napraviti još! Za danas jedan vrlo zanimljiv tag s kojim ćete se moći prisjetiti školskih dana ili se još više motivirati za novu školsku godinu!

Pa krenimo s prvim pitanjem!

1.Koji razred krećeš ove godine?
Ove godine započinjem drugi razred gimnazije i ne radujem se tome baš xd

2. Srednja ili osnovna škola?
Za mene trenutno definitivno osnovna. Čitajući neke od vaših postova primjetila sam da većina vas više voli srednju, ali eto kod mene je stvarno drugačije. Kada bi to bilo moguće, rado bih se vratila u osnovnu sa svojom starom ekipom.

3. Jesi li ikada markirala?
Ma ne,ja sam uvijek bila onaj štreber koji je bio protiv toga,ali se sjećam kako smo se jedan dan u osnovnoj svi spremali markirati sat fizike,ali zahvaljujući nama štreberima to se nije dogodilo xd

4.U kojoj klupi sjediš?
To se kod mene razlikuje od učionice do učionice ,ali kako sam polazila prvi srednje bježala sam u zadnje klupe uglavnom,iako ove godine planiram biti nešto hrabrija xd

5. Prosjek s kojim si završila prijašnji razred?
Prvu godinu u gimnaziji sam se stvarno mučila da sve navučem najbolje što mogu i na kraju sam imala samo 4 iz fizike,ostalo sam bila odlična.

6. Jesi li ikada uhvaćena u prepisivanju?
Naravno da jesam,puno puta xd Ali ja kada primjetim da me profesor gleda i sumnja da prepisujem počnem se smijati i tako svaki moj pokušaj najčešće propadne :P

7.Najbolji profesor?
U srednjoj školi za mene je to definitivno moja profesorica iz matematike! Ona me uspjeva držati budnom na satu matematike iako je mrzim,a to je dosta veliki uspjeh s njene strane xd

8. Najgori nastavnik?
hmm, ne želim sada nikoga negativno spominjati,ali budući da ja užasno ne volim geografiju ni profesor mi baš nije najomiljeniji :P

9. Omiljeni predmet?
Volim hrvatski , ali samo književnost i to područje,a i biologiju samo zato što je dosta lako učim!

10. Prva jedinica?
Možda zvuči čudno,ali do sada nikada u životu nisam dobila jedan xd Ali ima prilike...

11. Mjesto za šalabahter?
Obično ne radim one velike šalabahtere,ali si nekada znam na klupu ili gumicu napisati nekakav pojam koji ne mogu zapamtiti ili slično !

12.Najgori predmet?
Geografija mi je užasno dosadna,a fiziku nemam pojma i strašno se mučim s njom pa eto ta dva!

13.Voliš li svoj razred?
Nije da ne volim,ali mi je puno draži bio moj razred iz osnovne škole xd

14. Koju torbu nosiš?
Običan sportski ruksak kakav većina nosi.

15. Po čemu ćeš pamtiti školu?
Po prijateljima,nekakvim smješnim ,pa čak i neugodnim situacijama i tako dalje,da ne nabrajam...

16. Kada ti počinje škola?
U hrvatskoj svima započinje 4.9.

17.Outfit for first day?
Budući da vam pripremam post vezan za ovu tematiku samo ukratko-nešto ugodno i simpatično!

18.Predmeti u školi?
Klasika za gimnazije-uz ove  "redovne" da ih tako nazovem- još latinski,njemački,francuski kao izborni i od ove godine psihologija.

19. Vrijeme buđenja?
Budući da mi nastava počinje u 7 ,a živim jako blizu gimnazije,budim se oko 6 sati.

20.Najstresnije u školi?
Testovi iz fizike xd

21. Šminkaš li se u školu?
U srednju školu da,ali ne puno,uglavnom nešto prirodno i umjereno!

22.Jesi li sretna zbog početka škole?
Ja jesam i rado je iščekujem iako znam da ću požaliti xd

To bi bilo to za današnji post,nadam se da uživate u ostatku praznika!
Pišite mi u komentarima vaša iskustva sa školom!

Let's go on an adventure!
Katy

13 komentari

Write komentari
27. kolovoza 2017. u 11:55 delete

Divan post. I ja nisam voljela geografiju i fiziku u gimnaziji ali meni je matematika ipak bila najgora.

http://ccaammblog.blogspot.ba

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
27. kolovoza 2017. u 13:25 delete

Great post dear!

http://lexisslittleworld.blogspot.com/

Reply
avatar
Malefica
AUTHOR
27. kolovoza 2017. u 14:52 delete

Ajoj, ti si mene tako nasmejala i zabavila, ovim postom! Svaka cast sto do sada nisi dobila jedinice hahahah ja ih dobijam redovno, kad me uvhate na prepisivanju! hahah zaista ne gotivim tago postove ali ovaj me odusevio, jer je jako interesantan! Odlican post draga.

Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

Reply
avatar
Anita
AUTHOR
28. kolovoza 2017. u 02:01 delete

Škola ti počinje u sedam?! You poor child..
Inače,ni ja nemam pojma fiziku haahah,ali ovaj eto,nadam se da ćeš s vremenom također zavoljeti i ekipu u srednju.Pokušaj,ako ništa,jer onda ti bude stvarno ljepše!
Super tag,super post,skroz super odgovori! :D
Uniquisi

Reply
avatar
28. kolovoza 2017. u 02:04 delete

Nadam se da neće biti prilike da dobiješ jedinicu! :)
Pratim i ja tebe!
http://mysweetescapemasha.blogspot.com/

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
28. kolovoza 2017. u 03:25 delete

Vrlo zanimljiv tag! Ja sam isto radila ovakav tag ali drukčija pitanja! :) <3
Novi post je na mom blogu i bilo bi mi dragoa ko bi uzvratila komentar!-> morskasirenaa.blogspot.com

Reply
avatar
Marija Bunić
AUTHOR
28. kolovoza 2017. u 03:52 delete

Vrlo zanimljiv post! Za razliku o tebe obožavam matematiku, fiziku geografiju, jednostavno mi dobro idu od početka. No, zato engleski ne mogu smisliti. :)

Fantastiko World

Reply
avatar
Dorotea M
AUTHOR
28. kolovoza 2017. u 04:00 delete

Meni je takoder osnovna bila bolja i to samo zbog drustva. Fiziku takoder nikada nisam voljela ni kemiju, sreca pa je nemam u srednjoj. Odlican post i odgovori. :)

http://beautybydorotea.blogspot.hr/?m=1

Reply
avatar
28. kolovoza 2017. u 04:06 delete

Super post! Što se društva tiče, u drugoj godini bude drugačije (barem je kod mene bilo), jer smo se već dovoljno upoznali i lepo uklopili. Nadam se da će i tebi biti lepše! ♥

pineapplecakee.blogspot.com

Reply
avatar
Sretni Sanjar
AUTHOR
28. kolovoza 2017. u 06:29 delete

E vidiš ja baš volim i geografiju i fiziku i matematiku, dok biologiju ne mogu smisliti, ali valjda ćemo se sad u 3. napokon riješiti biljka i tih gluposti. Odličan tag i želim ti svu sreću u 2. razredu!:)♥

sretnisanjar.blogspot.hr - novi post

Reply
avatar
Josipa
AUTHOR
28. kolovoza 2017. u 10:30 delete

Odličan post! Ovo prvo se definitivno slažem i idem isto u 2. r gimnazije eh.. Svaka čast na tagu!


https://teenorchild.blogspot.hr/

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
30. kolovoza 2017. u 01:36 delete

Draga odličan post ,obožavam Bts postove :)
INTERNACIONALNI GIVEAWAY ! -> http://hisandherway.blogspot.hr/2017/08/school-struggles-giveaway.html

Reply
avatar