SAVJETI ZA BOLJE UČENJE!

kolovoza 20, 2017 6 Comments A+ a-






Pozdrav svima!

Nastavljamo sa back to school postovima!  Nadam se da se  barem malo radujete školi jer ,biti ću iskrena,ja je već stvarno iščekujem.
Za danas sam vam pripremila nekoliko savjeta za učenje. Nadam se  da će neki od vas
pronaći nešto što do sada niste koristili,a moglo bi vam olakšati put do željene petice!

1. KORISTITE MARKERE ILI OZNAKE U BOJAMA !
Ja dok nisam došla u srednju školu nisam nikada koristila nikakve markere ili slicne stvari jer sam to smatrala glupošću i gubljenjem vremena,ali sada ne mogu započeti učenje bez njih! Jednostavno vam je puno lakše upamtiti nekakav teži pojam ukoliko ga učinite upečatljivim. Mozak će vam tada puno brže upiti hrpu težih pojmova,a vama će trebati puno manje vremena da naštrebate gradivo! Također male oznake u bojama vam uvijek dobro dođu kako bi lakše pronašli stranicu u knjizi koju,primjerice,morate ponoviti!



2.ČITAJTE NAGLAS I PONAVLJAJTE ULOMKE!
Ovo je najbitnija stavka svakoga učenja-ponavljajte si naučeno! Dok učim često hodam i kružim po sobi(dok mi se ne zavrti u glavi xd) i govorim si gradivo! Jednostavno sve  zamislite kao priču i ponavljajte ju dok ju ne upamtite u najsitniji detalj!



3.UZMITE PAPIR I OLOVKU!
Kada mi se nakupi hrpa gradiva i nemam vremena sve detaljno proći na već spomenut način ,volim uzeti papir i jednostavno pisati male bilješke ili čak prepisivati ulomke iz knjige. Poznato je da ljudski mozak puno brže pamti kada sve napiše na papir-tako da ovakva tehnika uvijek dobro dođe!




4.PONAVLAJTE GRADIVO SVE DO TESTA!
Preporučljivo je ne učiti zadnji dan prije nekakvog testa , radije napravite to barem tjedan dana prije. Tako ćete moći prije svakoga narednog sata ponoviti gradivo i kada dođe vrijeme testa vi ćete biti potpuno spremni!



5.SNIMITE SI LEKCIJU NA MOBITEL!
Ovaj savjet sam već puno puta pročitala na drugim blogovima,ali ga i sama isprobala i stvarno djeluje. Često vam se može dogoditi da jednostavno niste stigli ponoviti lekciju za sutra,tada si jednostavno pročitajte i snimite ju na svoj mobitel.Često sam odlazila ujutro u školu i preslušavala snimke-tako nešto uvijek dobro dođe! Ionako neprestano koristimo mobitele-zašto ga ne iskoristiti za nešto korisno?



6.MOTIVIRAJTE SE!
Mislim da je ovo jako bitno! Ukoliko imate hrpu gradiva uvijek ga je dobro podijeliti na manje cjeline i nakon svake od njih nagraditi se kojom čokoladom ili se nakon dužeg perioda učenja malo opustiti u šetnji s prijateljima ! Naravno ,motivacija nema koristi ukoliko ćete veći dio vremena provesti motivirajući se,a ne učeći xd



To bi bilo to za današnji,redovni post! Očekujte još jedan za nekoliko sati iz rubrike 10 days with Katy. Nadam se da sam vam dala barem jedan koristan savjet! Pusa!

Let's go on an adventure!
Katy



6 komentari

Write komentari
Unknown
AUTHOR
20. kolovoza 2017. u 09:13 delete

Odlični savjeti i slažem se sa svime. Ja sam isto u osnovnoj rijetko koristila markere, a sada mi ne prođe učenje, a da ih ne koristim. Isto tako, jednom sam snimala lekcije i to preslušavala jer nisam stigla sve naučiti onako dobro kao što sam htjela pa sam u busu slušala snimke u kojima pričam o zelenim algama haha. Super post♥

nevergiveup656.blogspot.hr

Reply
avatar
Katarina
AUTHOR
20. kolovoza 2017. u 10:16 delete

Broj 2. Bez njega ništa. :D
Odlične ideje!

Kathy's delight

Reply
avatar
Marija's blog
AUTHOR
20. kolovoza 2017. u 12:32 delete

Meni je najveći problem što učim dan prije nekog ispitivanja ili nekog testa. Znam, nije u redu, ali tako oduvijek učim i uvijek stavljam ono što mi je priorit. Ali dobro je što pamtim dosta i to kada sam najumornija, u kasne sate i sutra kada dođem, budem spremnija nego neko ko uči danima. Svako traži svoju naviku. I da, ovo je stvarno bio dobar i zanimljiv post ❤️❤️❤️

Pratim te: Visit and follow ----> Marija's blog

Reply
avatar
20. kolovoza 2017. u 13:21 delete

Svaka čast na postu. Totalno si u pravu. Kada kažem u pravu šta mislim pod tim? Davno sam završila školu, ali svaku tačku (sem ono sa telefonom) sam i ja radila i zaista mi je pomoglo. Tako da se nadam da će pomoći učenicima. :) Još jednom svaka čast na postu, na predlozima i na pomoći mladima. :)

Napisala sam novi, povratnički post pa ako želiš pročitaj ga
https://andjelina-svastara.blogspot.rs/2017/08/da-li-blogujem-i-dalje-ili-ne.html
i da, zapratila sam te. :)

Reply
avatar
El's Notes
AUTHOR
20. kolovoza 2017. u 13:50 delete

Ovaj post kao da sam ja pisala. Bukvalno sve ove načine koristim i zaista mi olakšavaju učenje, posebno kada mi se nagomila gradivo pred testove ❤

El's Notes

Reply
avatar
Sretni Sanjar
AUTHOR
21. kolovoza 2017. u 01:00 delete

Ja do srednje također nisam koristila markere i papiriće u boji, ali otkako sam u srednjoj ne mogu zamisliti učenje bez njih i bez podcrtavanja. Inače obožavam pisati kao bilješke po papirima jer mi je tako puno lakše zapamtiti, a i koristim one flash cards. Genijalni savjeti!:)♥

sretnisanjar.blogspot.com

Reply
avatar