Movie night

kolovoza 08, 2017 9 Comments A+ a-







Hejj ljudi!

Znam da je jedan od češćih načina zabave ljeti gledanje filmova. Ja,koja inače ne volim baš puno vremena provoiti ispred nekoga filma, ljeti ipak volim napraviti jedan movie night i zabaviti se. Ovdje je lista mojih filmskih preporuka. Ostaviti ću vam trailere svih filmova kako bi mogli saznati radnju iz prve ruke.
Pa preporučujem da uzmete kokice i da krenemo sa listom filmova koje vam svakako preporučujem:

1. Ginger and Rosa -ovo je film iz 2012. ,ali sam nedavno naletila na njegov trailer i jako mi se svidio. Priča o dvjema djevojkama koje se bore za svoje prijateljstvo,slobodu i ljudska prava. Svaka o njih donosi jednu zanimljivu i drugačiju priču-film koji vrijedi pogledati!



2. Pirati s Kariba -Dead men tell no tales- Ovaj sam imala mogućnost gledati u kinu i zaista sam oduševljena,jedan od boljih djelova ovog filma,jako dobra i napeta radnja uz već poznati humor glavnoga lika Jacka Sparrowa.


3. Mummy - Ovaj film već dugo planiram pogledati, glavni glumac je Tom Cruise i čini mi se da je ovo nekakva mješavina akcijskog i horor filma. Čula sam mnogo toga dobroga za ovaj film i sve preporuke!

Radnja: Nakon što se drevna princeza probudi i ustane iz kripte koja se nalazila ispod pustinje, ona sa sobom donosi zlo koje je raslo milijunima godina...



4. Dunkirk- Ovo je najnoviji film koji namjeravam pogledati definitivno! Radnja mi se čini jako dobra,riječ je o ratnom filmu,a jedan od glumaca je Harry Styles što je jako zanimljivo i među ostalome i jedan od razloga zašto me ovaj film jako zanima! Svakako ću javiti dojmove nakon gledanja,ako je netko od vas gledao napišite mi vaša iskustva!


5. Spider man- Ovaj film sam prije nekoliko dana gledala u kinu. Glavni glumac je Tom Holland.Radnja je zanimljiva i svakako jedna modernija i novija verzija Spiderman-a.Ono što mi se najviše svidjelo je to što je film dosta humorističan. Međutim ,ja osobno nisam ljubitelj ovakvih žanrova pa ne mogu ni reći da sam filmom bila oduševljena,dosta toga  mi je ostalo nerazjašnjeno,ali sam od ljubitelja ovakvih filmova dobila većinom pohvale.  Pa ko voli,nek izvoli!


6. Annabelle-Creation-Željela sam izdvojiti i jedan noviji  horor film za ljubitelje ovakvog žanra. Ja nisam tip osobe koji u ovome uživa,ali sam gledala trailere i mislim da je stvarno dobar i kvalitetan horor film. Jedan od nastavaka već poznate Annabelle.
p.s. znam da je slika na videu užasna, 15 minuta tražim neki drugi trailer ali ga nema xd,žao mi je!


7.  King Arthur- Završiti ću sa ovim filmom za sve ljubitelje filmova s povijesnom teematikom. Također mislim da je ovo modernija verzija već poznatog kralja Arthura i njegovog mača ,ali mislim da je film kvalitetan i zanimljiv. Također,nisam ga gledala još,ali planiram! Javite utiske ukoliko  pogledate!




To bi bilo to sa mojoj listom filmova koje vam želim preporučiti. Nadam se da ste pronašli barem jednu ideju za sljedeći movie night,a ukoliko ste gledali jedan od ovih ostavite mi dojmove u komentaru!
Hvala na čitanju!

Let's go on an adventure!
Katy

9 komentari

Write komentari
Malefica
AUTHOR
8. kolovoza 2017. u 13:12 delete

Katy draga, veoma interesantan post. Ja sam veliki obozavalac filmova tako da sam se jako obradovala ovom postu. Zanimljiva selekcija filmova, ni jedaan od spomenutih nisam odgledala ali s obzirom da mi deluju jako interesantno sigurno cu ih poglefati. Sjajan post!

Visit me, Maleficent

Reply
avatar
Anonimno
AUTHOR
8. kolovoza 2017. u 14:03 delete

Čula sam za neke filmove, ali sam jedino planirala pogledati Annabele 2. Pogledaću neke filmove, ali ne verujem da ću imati vremea za sve da ih pogledam do kraja avgusta, a kad počne škola neću moći da ih gledam zbog obaveza, haha.

laAdda | BTS #1: School Tag

Reply
avatar
Jovana.
AUTHOR
8. kolovoza 2017. u 15:28 delete

Odlican post,obozavamda gledam ovaj film o piratima,tomije jedan od omiljenih,a ostale cu obavezno pogledati!


Recenzija->vjovana2.blogspot.com

Reply
avatar
8. kolovoza 2017. u 15:32 delete

Pogledala sma Spiderman, Dunkirk i Annabele 2. Svi su mi okej, mada nisu baš po mom ukusu. Već duuugo tražim neki krimi- triler i nadam se da ću ga uskoro pronaći, ali svkako ću pogledati Mummy jer zvuči dobro. :D

My blog: Ana's blogger life

Reply
avatar
Marija's blog
AUTHOR
9. kolovoza 2017. u 04:30 delete

Jedini film koji sam gledala je Spiderman i njime sam oduševljena, baš kao i svakim drugim dijelom. Ostale nisam gledala, ali svakako ću morati. Inače gledam filmove i napravim jednu movie night, ali ovo ljeto su serije preuzele. Ali svakako ću prije škole morati pogledati neke filmove ❤️❤️❤️

Marija's blog

Reply
avatar
isidora
AUTHOR
10. kolovoza 2017. u 06:15 delete

mislim da cu poslednji pogledati dopada mi se opis flma! Pirate obozavam isto ;)
http://highheelpoodl.blogspot.rs/2017/08/summer-highlights-makeup-ft-aura.html

Reply
avatar
11. kolovoza 2017. u 09:02 delete

Odlican post s obzirom da je raspust u toku! :)

Imas moj follow, nadam se da uzvracas♥
https://blogvivalavida3.blogspot.rs/

Reply
avatar
12. kolovoza 2017. u 03:09 delete

Definitivno ću pogledati neki od ovih filmova s' obzirom na to da nikada nisam gledala niti jedan. Super post, koristan!☺

http://sosihappylife.blogspot.ba/

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
12. kolovoza 2017. u 11:51 delete

I sure would like to watch the mummy.
Would you like to follow each other on bloglovin or GFC? Follow me and I'll follow you back.
http://www.easys-tyle.com/

Reply
avatar