Blog-tag!

kolovoza 05, 2017 12 Comments A+ a-





Bokić svima...

Nadam se da uživate jer imam jednu baš lošu vijest!  Barem ovdje u Hrvatskoj nastava počinje za manje od 40 dana(31,mislim) Užas ,zar ne? Ne znam kako vama,ali meni mozak i dalje živčano tittra i uopće nisam spremna započeti još jednu gimnazijsku godinu ...



No,dosta sa žaljenjem pređimo na temu današnjeg posta!

 Čitajući neke blogove uvijek sam se pitala koliko je potrebno vremena za jedan post, koliko vi provodite vremena dok pišete,zašto ste izabrali baš taj naziv bloga i tako dalje ... Također sam imala želju podjeliti s vama  dio neke svoje rutine i pričati o svemu što je i koliko  meni osobno potrebno za jedan post te za održavanje cijelog ovog bloga!



Nisam sigurna postoji li nekakav tag s ovom tematikom ,ali nisam ga ni pokušala pronaći već sam smislila nekoliko pitanja na koje bih voljela dati odgovor i koja će vama pružiti neke informacije o mojoj blogging rutini te općenito o ovome blogu!

Pa krenimo na taj ,takozvani,blog-tag!

1. Zašto si izabrala ovakav naziv bloga?
Kada sam stvarala svoj prvi blog htjela sam pronaći neko ime koje bi djelovalo prijateljski i simpatično,a budući da sam htjela pisati pod pseudonimom,odlučila sam se na Katy -pa od toga jednostavno izvela Katy's blog!


2.Kada si otvorila blog!
Prvi post na ovome blogu sam napisala u svibnju ove godine ,ali je nakon toga sljedila duža pauza budući da nisam ni znala da ću skroz fulati zadnji test iz matematike i da ću se morati boriti za peticu :P Prvi redovni post je napisan 7.7.2017. Dakle ja sam ovdje ttek mjesec dana hihi!

3.Koliko si do sada napisala postova?
12 postova sve skupa xd-pišem svake srijede,petak i nedjelje...


4.Koji post ima najviše pregleda?
Trenutno dok ovo pišem to je post: Govorim Dothraki
(možete ga pročitati ovdje:https://katysblogblogger.blogspot.hr/2017/07/ucim-dothraki.html)


5. Koji post ima najmanje pregleda?
 Očekivan sljed pitanja,ali radi se o mom prvom postu što je donekle i razumno,ali naravno i dalje se dogodi da čitanost padne ,pa opet raste i nema određeni kontinuitet!


6. Što voliš najviše čitati i pisati?
Najviše volim čitati i pisati Story Time-postove jer se tamo najviše iznese nekog osobnog iskustva,uvijek se možemo zezati i to mi je definitivno omiljen tip posta!

7. Što voliš najmanje čitati i pisati?
Opet za obje situacije jednako-Wishliste! Ne znam zašto,one su jedne od čitanijih postova na mom blogu,ali jednostavno mi nisu pretjerano zanimljive,valjda zato što se toliko pišu po blogovima. Dnevno ćete pronaći 20 wishlista na popisu za čitanje. Naravno ,ne mislim da je to loš tip posta,ali mi se ne sviđa kada se cijeli blog temelji na wishlistama !( a nailazila sam na takve blogove.)


8.Koliko ti treba da napišeš post?
Ovo ovisi i o tipu posta koji se piše,neki su jednostavniji neki teži i dulji za napisati! Za neki prosječan post oko sat vremena,budući da se tu ubraja i uređivanje i umetanje slika i dodatnog sadržaja... Vjerujem da je većini potrebno slično ...


9.Ukratko opiši svoju blogging rutinu?
Moja rutina se sastoji od 4 koraka: smišljanje,pisanje,reklamiranje i čitanje drugih postova-mislim da su ovi koraci baš neophodni za održavanje bloga!


10.Voliš li više koristiti svoje slike ili preuzete s interneta?
Definitivno svoje! Premda treba više vremena zbog uređivanja slika,to jako podiže kvalitetu svakog bloga!


11.Preko čega uređuješ slike?
Trenutno koristim Pic Monkey ,ali mislim da ću se ubrzo prebaciti na nešto novo. Ukoliko želite mogu napisati post sa nekim dobrim editorima!


12.Što bi željela popraviti na svom blogu?
SVE! Haha ne,šalim se! Voljela bih malo poraditi na raznolikijem sadržaju i na izgledu bloga,pogotovo moram doraditi okvir sa informacijama o mailu i društvenim mrežama gdje me možete kontaktirati to mi baš nije na mjestu...


13. Što voliš kod bloganja?
Obožavam komunikaciju koju uspostavljam sa mnogima od vas,kao da stječeš nove prijatelje svaki dan! Najljepša strana bloga,definitivno! <3


14.Što ne voliš kod bloganja?
Jedna ružna navika koju nastojim izbjegavati i voljela bih kada nitko od vas to ne bi radio je kada se svi mi reklamiramo(to je normalno) ali ipak odvojite vrijeme da pročitate svačiji post i svakome uputite lijep komentar ,a ne napišete neki općeniti i to svima ljepite uz link vašeg bloga. Ja to zaista ne radim,jer ne volim ni kada ja dobivam hrpu takvih komentara-trudite se pročitati svačiji post,meni to zna uzeti sate vremena ,ali vjerujte mi da svaki ima nešto zanimljivo i uvijek ih je lijepo pročitati jer je u njih uložen trud!


15.Jesi li zadovoljna s uspjehom?
Izuzetno zadovoljna,budući da sam ovdje samo mejsec dana ,a trenutno dok ovo pišem(naime pišem vam unaprijed postove pa nismo baš tajmirani najbolje) imam 70 najboljih čitatelja koji rastu svaki dan,tako da ,da-jako zadovoljna! <3

16.Savjet za početnike?
 Jedan klasičan:Pišite zato što to volite i o onome što volite,a ostalo će doći uz redovan rad i trud! <3 <3

To bi bilo to za današnji post,  nadam se da ste se zabavili? Bila bih jako sretna da mi u komentar odgovorite na 6. 8. i 13. pitanje da nešto saznam i o svima vama !(ma i cijeli tag ako želite,ili ga napišite na svoj blog,rado bi ga pročitala!)
 

Hvala na čitanju...

Let"s go on an adventure!
Katy







12 komentari

Write komentari
5. kolovoza 2017. u 08:09 delete

Odličan TAG, uživala sam čitajući i zaista se slažem da si zaista dosta napredovala za samo mesec dana ! To je jako veliki uspeh i drago mi je što nastavljaš istim tempom <3 Obožavam tvoj blog <3 <3 A što se tiče odgovora na pitanje, najviše volim da čitam neke zanimljive i korisne postove, najviše lifestyle, a isto takve postove i volim da pišem, neke postove u kojima neko može naći odgovore na svoja pitanja :) Šta volim kod blogovanja? Pa ne znam, sve verovatno... Volim način na koji možeš da poderiš svoje vreme i trud i mišljenje sa svima, možeš da otkrivaš nove blogove, da radiš na svojim sposobnostima, znanju, a znanja nikad dosta... A što se tiče koliko mi treba da napišem post, tu se slažem a tobom, zavisi od posta, u proseku je oko 30 minuta, jer jako brzo kucam a i u najvećem broju slučaja znam o čemu ću pisati :)

Boomy's Place

Reply
avatar
5. kolovoza 2017. u 10:06 delete

Draga Katy, koliko mogu da primetim, veoma si kreativna osoba. :) Drago mi je što bloguješ jer to voliš a ne zbog zarade, popularnosti ili čega već. Takvi blogeri su vredni, a nažalost retki. :/ Posebno mi se dopao odgovor na 14. pitanje. Vidi se kad neko ostavlja komentar čisto radi reklamiranja. Recimo kad napišeš post o tome da pauziraš pisanje ili neku tužnu priču, npr. a neko ti stavi u komentar "Sjajan post, popravljaš mi razspoloženje" i link bloga ili poduža reklama. Ali eto... Svakako, hvala što si ovo podelila sa nama, i želim ti još puno sreće i uspeha. :)

My blog: Ana's blogger life

Reply
avatar
5. kolovoza 2017. u 11:28 delete

Jaooo , mislim da ću i ja da radim ovaj tag , ali ne uskoro ! Za post o mišljenje o Vampirskoj - ne želim da kažem , ali pisala sam ga 5 dana - svaki dan po malo :)

Reply
avatar
Jovana.
AUTHOR
5. kolovoza 2017. u 15:21 delete

Bas mi se dopadaju pitanja,a i odgovori.Odlican post!♥

Farmasi proizvodi->vjovana2.blogspot.com

Reply
avatar
Anonimno
AUTHOR
6. kolovoza 2017. u 03:47 delete

Tag je tako divan, lepo si odgovorila na pitanja. Ovako, meni su najzanimljiviji postovi takođe, Story tajmovi, iako ih ne pišem često. I da ne zaboravim Tagove, njih veoma često pišem. Što se tiče vremena za pisanje postova, zavisi. Nekad mi treba pola sata, nekad sat vremena, dva. Zavisi od dužine postova. A kod blogovanja volim to što svakodnevno upoznajem nove blogere, sklapam online prijateljstva. Zaista, ali zaista, predivan post.

laAdda | 5 online sajtova za učenje stranih jezika

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
6. kolovoza 2017. u 05:21 delete

hvala ti puno! jako mi je drago sto to se sviđa tag <3 hvala ti puno si odgovorila na pitanja ,drago mi je da tako mogu upoznati i vas ukus te cu prema tome nastojati usmjeriti svoj blog ! <3

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
6. kolovoza 2017. u 05:23 delete

hvala ti puno na lijepim rijecima,u potpunosti se sćazem s tobom sto se toce reklamiranja...
<33

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
6. kolovoza 2017. u 05:25 delete

svakako bi mi bilo drago da ga napises i da ga mogu procitati...jao ,stvarno? To je stvarno veliki posap ,ali je vrijedno buduci da je taj post bio stvarno kvalitetan!<3

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
6. kolovoza 2017. u 05:28 delete

hvala ti puno sto si odgovorila na pitanja,vidim da imamo slicnu rutinu i ukus,jako mi je drago ako to se post sviđa!<3

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
7. kolovoza 2017. u 07:19 delete

Diivan post!!Moram reci da mi se jako dopada izgled tvog bloga :)

10 great ways to start your day,prvi post je na blogu ---> livelaughloveblogg.blogspot.com
Nova sam u blogovanju i bila bih mnogo zahvala ako bi mi ostavila neki komentar ili savet na postu...Hvala u svakom slucaju <3

Reply
avatar
J
AUTHOR
8. kolovoza 2017. u 04:03 delete

Sad sam videla tvoj komentar kod mene na blogu, pa sam došla i prijavila se na tvoj blog! xD Super si!! :))

Reply
avatar