Going back to childhood!

srpnja 21, 2017 22 Comments A+ a-











Pozdrav svima!


Dok se dosađujemo ovih ljetnih dana svi ponekad u mislima navratimo u naše djetinjstvo. Dok sam ja tako razmišljala o svim onim uspomenama,lijepim,smiješnim i zabavnim situacijama koje me vežu za moje djetinjstvo odlučila sam neke podjeliti s vama! Mislim da je to najbolje odraditi u obliku nekog taga pa je ovo u konačnici neka kombinacija Throw back i My first time taga.
  Nadam se da ćete se zabaviti!

Prvo da vas upoznam sa samim početkom i nekim osnovnim informacijama:

1. Koje si godine rođena?
Davne 2002. godine...šalim se,nije to bilo baš tako davno!

2.Moja prva riječ?
Tko bi se toga sjećao, vjerujem da je bilo nešto nerazumljivo. Ili po dobrom starom običaju mama ili tata :P

3.Imaš li neke slike kada si bila mala?
Imam ih puno! Ovo je jedna koja mi stoji u sobi. Tu smo moja sestra blizanka i ja na drugom rođendanu hihi.


4.  Koje si serije ili emisije gledala kada si bila mala?
Kada sam bila baš jako mala onda se sjećam da su totalni hit bili Teletabisi haha ,ali gledala sam i one klasične crtiće kao što su Winx ili Ben Ten :P Sjeća li se još tko teletabisa,ako znate gdje se može pogledati pokoja epizoda  napišite mi ,rado bih pogledala xd

5.Što si htjela biti kada odrasteš?
Znam da je moja najranija želja bila da budem frizerka. Naravno, sada se to puno promjenilo. Također, ja nemam apsolutno nikakvog talenta što se tiče frizura ili nečeg sličnog :P

6. Čega si se plašila kada si bila mala?
Ja sam se kao i vjerovatno svako drugo dijete uvijek bojala kada bih ostajala i na trenutke sama,ali sjećam se da su moji strahovi prelazili svaku granicu normale xd. Sjećam se da sam jednom prilikom sanjala da se u podrumu nalazi veliki miš i od tada nisam puštala mamu da ide u podrum-uvijek dramatični prizori xd. Mislim,miševa je vjerovatno bilo ,ali ipak...Ah,djeca! :P

7. Sjećaš li se neke sramotne situacije iz djetinjstva?
Toga je u mom slučaju bilo dosta! Sjećam se kada sam krenula u malu školu da sam neprestano plakala jer sam se bojala da mama neće doći po mene(opet mama :P) pa su se sva djeca igrala sa učiteljicom u nekom krugu dok sam ja urlala sa strane iako mi je mama na prozoru kucala pokazujući mi da će ipak doći po mene :P

8.Moja prva učiteljica?
Toga se svi sjećaju vjerovatno,a šta drugo reć nego zvala se Ivana :)

9.Moja prva simpatija/dečko?
Dječak iz male škole haha ,zvao se Sebastijan. Eto, i cmizdravci nađu kojeg dečka!

10. Prva kost koju sam slomila?
Nikada nisam ništa slomila!

11. Prvi makeup proizvod?
Bio je to obični korektor za lice.

12. Prvi beauty fail?
Vezano je za prethodno pitanje-koristila sam korektor preko cijeloga lica bez ikakve podloge :P Zamislite kako je to izgledalo,ukoliko namjeravate raditi isto,budite spremni na pitanja : Zašto ti se toliko runi koža? :P

13.Prvo alkoholno piće?
Nema toga još xd! Ništa prije 18 :P

14. Pjesme koje sam pjevala kada sam bila mala?
Kada sam bila skroz mala onda mi je hit bila : Moja štikla od Severine(prekrasan ukus :P) i Kim Verson kada sam bila nešto starija-njen je ujedno i prvi CD koji sam kupila :)!

15. Koliko je svijet sada drugačiji od onoga kakav je bio kada si bila dijete?
Svakako nešto ozbiljniji ,ali uvijek se držim toga da je ljudima moguće sačuvati dijete u sebi i sa 90 godina unotač svim problemima i obavezama koje nas još čekaju!


To bi bilo to za današnji post! Nadam se da ste se i vi prisjetili svojeg djetinstva ,svakako bi mi bilo jako drago kada bi to podjelili sa mnom dolje u komentarima! Pusa!

Let"s go on an adventure!
Katy

 

22 komentari

Write komentari
Christine
AUTHOR
21. srpnja 2017. u 11:52 delete

Božee, pa ti imaš sestru bliznakinju? Jaooo kako je to slatko! Inače, fotka vam je top :D.
Malo si me i zabavila ovim postom! Zaista sam se i ja setila nekih blamirajućih situacija iz detinjstva (taj prvi razred nikada neću zaboraviti! :D) i takođe ono Winx, Ben Ten... To su bili crtaći! U pravu si, i mi 'plačljivice' nađemo po kojeg dečka.. Ali dok ne dođe osnovna xD.
Moram ti reći da ti je ova ideja sa spajanjem Throw Back i My First time tag-a odlična!

heresuniquegirl.blogspot.com

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
21. srpnja 2017. u 13:33 delete

Ajme preslatka sličica , stvarno presladak post !
I ja sam usput odgovarala na pitanja mogu ti reći prav throw back !!
https://hisandherway.blogspot.ba/2017/07/teen-struggles-step-further-date.html novi post bilo bi mi i više nego drago da pročitaš ❤

Reply
avatar
21. srpnja 2017. u 14:02 delete

Hey! I am new at your blog (: I am following you now(;
I hope you can visit mine and follow me back (; Have a good day!

Reply
avatar
Ariana
AUTHOR
21. srpnja 2017. u 14:09 delete

Nisam znala da imaš sestru blizanku, meni je to baš fora :) Dosta smo slične, mada sam ja slomila puno košćoba u tijelu :)


Tea time - Klonovi : moonstears

Reply
avatar
21. srpnja 2017. u 15:13 delete

Baš mi je drago što sam te bolje upoznala. Tvoja sestra bliznakinja i ti ste tooooliko slatke da to nije normalno. Bože, medene ste!!! <3 <3

Ana's blogger life

Reply
avatar
My story
AUTHOR
21. srpnja 2017. u 18:09 delete

OMG imas sestru blizanakinju to je tako cute i goals. Drago mi je sto sam te upoznala bolje !
https://mystorysandra.blogspot.rs

Reply
avatar
22. srpnja 2017. u 02:37 delete

Baš super ideja za kombinovanje ta dva taga jer sam baš uživala čitajući. :) Jooj, sećam se teletabisa, haha, a sećam se i te Severine pesme. Ja sam u detinjstvu slušala i njenu "gas, gas" pesmu. To je bio hit, haha. :D

The Fashion Spell | YouTube

Reply
avatar
Feliz
AUTHOR
22. srpnja 2017. u 04:01 delete

Sjećam se da sam davno radila ovaj tag, a definitivno je jedan od najdražih koje sam napravila. (TB Tag) ali nije loša ideja da pomješaš dva taga, baš sam uživala čitajući.

felizhanna.blogspot.com

Reply
avatar
22. srpnja 2017. u 07:24 delete

Divan post, draga! Pitanja su prezanimljiva, baš mi je drago što si odgovorila na njih. Možda i ja uradim ovaj tag, nikad se ne zna xD ♥

INTERNACIONALNI GIVEAWAY -> https://innisall.blogspot.com/2017/07/international-giveaway.html

Reply
avatar
Petra
AUTHOR
23. srpnja 2017. u 05:52 delete

Odličan post draga! Drago mi je da si sa nama podjelila svoje detalje iz djetinjstva, to je jedan preljepi period u svačijem životu *-*
Ako imaš vremena posjeti moj blog -> This is my life

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
23. srpnja 2017. u 06:09 delete

hahah hvala ti puno! Jako mi je drago što ti se sviđa! <3

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
23. srpnja 2017. u 06:10 delete

Jako mi je drago ako si se i ti zajedno samnom uspjela vratiti u djetinjstvo!Hvala ti puno!<3

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
23. srpnja 2017. u 06:11 delete

haha,a ima neke prednosti :p Hahaha,jaoo ,a gle barem iskustvo više ;) Nadam se da se nećeš više lomiti :P Hvala ti na čitanju! <3

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
23. srpnja 2017. u 06:12 delete

Hvalaaa ti puno! <3 <3

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
23. srpnja 2017. u 06:12 delete

haha,a ima neke prednosti :P Hvala ti puno na čitanju! <3

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
23. srpnja 2017. u 06:13 delete

Hvala ti,drago mi je što ti se sviđa! Haha,još jedan Severinin fan,da i to je bila dobra pjesma xd

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
23. srpnja 2017. u 06:13 delete

Hvala ti,drago mi je što ti se sviđa! <3

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
23. srpnja 2017. u 06:14 delete

Hvala ti puno,draga! Rado ću pročitati i tvoje odgovore ako ga uradiš! <3

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
23. srpnja 2017. u 06:15 delete

Hvala ti puno,draga! Slažem se u potpunosti! <3

Reply
avatar