Što se nalazi u mojoj torbi za plažu?

srpnja 12, 2017 7 Comments A+ a-








Pozdrav svima!


Srijeda je i vrijeme je za novi post! Budući da znam da većina vas putuje na more uskoro ili je već na moru,odlučila sam napisati post na ovu temu i pokazati vam što ja to obavezno nosim na plažu.

➼Prvo da vam pokažem kako moja torba koju nosim na plažu uopće izgleda...







Ova torba je kožna što mi olakšava,budući da je na taj način manje osjetljiva .Isto tako je dosta duboka pa u njoj mogu ponjeti sve što mi treba za plažu. Nije onakva klasična torba  ,ali meni je jako slatka i praktična.







➼ Prva stvar na mome popisu je nešto za zabavu dok ste na plaži. Ja osobno uvijek rado ponesem nekakvu knjigu ili časopis za čitanje. Međutim ,možete ponijeti i nekakve karte ili manju društvenu igru ukoliko ste sa većim društvom. Naravno tu se nalazi i moj mali notes u kojega zapisujem sve čega se dosjetim,a vezano je za blog. Znam da je izašao treći dio Cure na netu pa me zanima jeli možda tko od vas čitao?(mislim da još nije prevedena na hrvatski,ali mislim da se u Srbiji može nabaviti).


➼ Također na plažu je uvijek dobro ponjeti gumice za kosu i nekakav manji češalj. Znam da ćete me vi cure sa dužom kosom razumijeti.Kosa se uvijek zamrsi u moru i uvijek imam potrebu je svezati dok sam na plaži-tako da mislim da će nam u ovom slučaju koja gumica i češalj svakako olakšati život!




















➼ Sljedeća stvar na mome popisu je baš osnovna. Svakako ćete na plažu ponijeti ručnik,kremu za sunčanje sa što većim zaštitnim faktorom i sunčane naočale ili možda kakav šeširić da vas štiti od sunca.







Želim vam još preporučiti ovu kremu za sunčanje. Mislim da je ovo Lidlova marka ,ali je krema stvarno odlična i pruža maksimalnu zaštitu. Osobno uvijek imam problema sa pronalaženjem odgovarajućih krema zbog osjetljive kože,ali ova je svakako za preporuku.








➼ Još jedna užasno random stvar koja se podrazumijeva ,a to je kupaći kostim. Uz njega još često ponesem i rezervnu majicu koju obučem pri povratku budući da najčešće ono u čemu dođete na plažu bude puno soli,trava i sličnih gluposti :P


Ovaj kupaći sam kupila u New Yorkeru. Ne znam koliko možete vidjeti ,ali jako je sličan onome koji sam vam pokazala na mojoj Wishlisti(Summer wishlist). Donji dio je onako kao hlačice bijele boje i baš mi se sviđa. Mislim da New Yorker ovakve prodaje gotovo svako ljeto i ima ih u raznim bojama i kombinacijama. Također ovdje se nalazi i moj pareo koji također često nosim. Uvijek sam mislila da su takve stvari totalna glupost,ali jedan pareo stvarno dobro dođe na plaži.



➼ Uvijek je dobro imati nekakve grickalice ,a osobito nekakvo piće. Ja volim ponijeti nekoliko vrećica onakvih slanih grickalica. Ne znam zašto ,ali ja uvijek nakon izlaska iz mora imam veliku potrebu za nečim jako slanim haha ne znam jesam li jedina.  Tekućinu je dobro ponijeti u nekakvim bočicama koje će vam ih čuvati hladnima. U posljednjem postu sam pisala recept o osvježavajućem čokoladnom shake-u pa, ako želite ,svratite,možda vam da ideju čime da se zasladite na plaži(Chocolate milkshake).

  



➼ I posljednja stvar ,ali ne manje vrijedna je nešto što koristim kada završim za kupanjem i spremam se za odlazak. To su nekakve kremice za ruke i labelo za usne budući da moja koža,a vjerujem da je tako kod većine, ne reagira baš zahvalno nakon jakoga sunca i bućkanja u moru. Svakako ju je dobro njegovati na ovakvim visokim temeraturama.







To bi bilo sve što se nalazi u mojoj torbi za plažu. Nadam se da se odmarate na nekom lijepom mjestu i da uživate. Pozdravljam vas do petka...

Let"s go on an adventure!
Katy





7 komentari

Write komentari
13. srpnja 2017. u 01:18 delete

Sjajan post, torba za plažu je predivna. :)
Želim ti mnogo uspeha u blogovanju. Zaprati me, uzvraćam. <3
https://mojsminkeraj1.blogspot.rs/2017/07/beautiful-sandals-for-summer-online.html

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
13. srpnja 2017. u 03:48 delete

Hvala ti! Naravno!

Reply
avatar
isidora
AUTHOR
13. srpnja 2017. u 09:51 delete

Super stvari imas u torbi :))

https://www.instagram.com/isidora_arodisi/
http://highheelpoodl.blogspot.rs/2017/07/top-5-off-shoulder-dresses.html

Reply
avatar
Backo
AUTHOR
13. srpnja 2017. u 13:13 delete

Lep post, zanimljiva torba :D
www.backojelic.blogspot.com

Reply
avatar