Greške i neugodne situacije koje sam doživjela!

srpnja 16, 2017 17 Comments A+ a-







Bokić svima!
 Kako provodite dane?

Nadam se da se ne dosađujete koliko i ja -točno da se zaželiš škole zar ne?(samo se šalim xd,vjerujem da nikome nije toliko dosadno!) Znate one trenutke kada legnete spavati i onda vam odjednom sve neugodne situacije i greške koje ste napravili dođu u glavu i ne daju vam da zaspete. Dok sam se ja tako prevrtala u uspomenama na sve bezveze što sam napravila u svome životu sjetila sam se da bih neke stvari mogla podjeliti i s vama!  Ovo je nekakva lista mojih pogrešaka ili neugodnih situacija za koje želim da ih izbjegnete ukoliko je moguće ili barem bolje postupite od mene.
Pa krenimo sa tom ,pomalo random i škakljivom,listom...


1.EKSPERIMENTIRANJE S FRIZURAMA! Znate ono kada toliko jako želite nekakvu promjenu na sebi pa odlučite brljati sa svojom kosom. Ja sam definitivno tip  osobe koji stalno reže kosu i nisam  pretjerani obožavatelj duge kose na sebi. Međutim,tada sam već imala kraću kosu pa sam umjesto škara odlučila izabrati farbu za kosu. Da...ne baš pametno! Moja kosa je prirodno tamna,gotovo crna pa se neke svjetlije nijanse ne bi baš primile za kosu. Tako sam odlučila izabrati nekakvu narandžastu boju(ginger kako god...) i mislila sam da će to valjda biti dovoljno velika promjena.  Sjećam se trenutka kada sam oprala kosu ,a narandžasta boja se doslovno primila samo za tjeme-to je bilo užasno! Nisam se panično zatvarala u kuću,ali nisam ništa ni mjenjala na kosi,s vremenom je kosa izrasla ,a farba izbljedila tako da sada već to izgleda normalno-čak i lijepo. Međutim ,ovdje je bitna poruka: Ako vam je dosadno ,ne farbajte kosu ili odite frizeru!
p.s.  Sada mi je žao što nisam slikala kako je to izgledalo,pa vam ne mogu priložiti,prepuštam vašoj mašti!


2. UPOZNAVANJE PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA!
 Znam da je danas ovo potpuno normalno -ali ja nikako nisam priležnik ovakvih ideja. Danas,kada vam se netko sviđa ili se jednostavno želite upoznati, sve se odvija putem poruka na facebook-u.Oduvjek mi je bilo neugodno javljati se nekome,ali sam to smatrala više svojim kukavičlukom. Probajući dokazati suprotno sama sebi pristala sam uz taj način i pokušala upoznati nekoliko prijatelja ili dečka koji mi se sviđao( ovo drugo je samo, budimo iskreni :P)  S vremenom taki razgovori potpuno presuše ako se ne poznajete dugo i samo se bezveze navlačite! Također sam imala iskustva sa nekima koji su se tako htjeli upoznati samnom i s nikime sada ne provodim puno vremena. Jednostavno mislim da ovakav način nije dobar-puno je iskrenije i ljepše to sve obaviti u 4 oka :)



3. PRISTANAK NA NEŠTO ŠTO NE ŽELITE! Ne planiram pisati o drogama ili dramatičnim iskustvima ako ste na to pomislili. U mome slučaju se radi o pristanku na treniranje badmintona-haha to ste vjerovatno očekivali. Međutim ,ja sam takav anti talent u svim sportovima i nikada nisam ništa trenirala da budem iskrena. Međutim nekako sam se u srednjoj školi uvalila u badminton. Nismo imali puno treninga ,ali ni ja nisam bila pretjerano spretna. Na kraju smo otišli na nekakvo natjecanje-sve se u konačnici završilo mojom borbom da dođem do zraka i naravno-našim gubitkom!  Ne baš ugodno iskustvo za prisjećanje :P



4. ODLAZAK NA DEBATE! Ja sam definitvno tip osobe koji se u raspravama ne štedi. Jednostavno se previše unesem u sve to i na kraju to sve može izgeldati dramatično,a pomalo i smješno. Imali smo nekakvu malu debatu u osnovnoj školi na kojoj sam sudjelovala. Razlog zašto se ovoga nerado prisjećam je moje lamatanje rukama,skakanje na mjestu , očajnog povisivanja tona u pokušaju da dokažem svoj argument.  Naravno,ja stvarno volim debate i mislim da su takve stvari nešto što se treba poticati ,međutim ukoliko ste sličnog karaktera izbjegavajte to ili se barem svim silama nastojte kontrolirati.
*moram napomenuti kako na ovoj debati nije došlo do nikakvih fizičkih sukoba ako ste to pomislili :P



Mislim da ću s ovime završiti budući da bi ovaj post bio odviše dug!  Želim još na kraju reći da su ovakva neugodna iskustva samo začin vašem životu i da ih nema ja ih sada ne bih mogla podjeliti s vama. Ne trebate se pretjerano opterećivati neugodnim iskustvima ili vašim pogreškama jer se na njim najbolje uči! Uživajte do sljedećeg posta...

Let"s go on an adventure!
Katy

p.s. nadam se da ne mislite da sam lik bez kondicije,narandžastim tjemenom bez ikakve mogućnosti kontrole koji se tu i tamo javlja ljudima preko fb-a -nisam baš takav manijak XD-ovo su samo neke pomalo neugodne situacije moga života koje sam izdvojila kako bi me bolje upoznali -pusa!





17 komentari

Write komentari
Christine
AUTHOR
16. srpnja 2017. u 10:47 delete

Zaista super post. Malo sam se, priznajem, nasmejala, ali koliko je ovaj post zabavan, toliko je i poučan što se tiče farbanja kose i upoznavanja preko facebook-a xD.

Nove promene na blogu, bilo bi mi drago ako bi pogledala ---> heresuniquegirl.blogspot.com

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
16. srpnja 2017. u 12:26 delete

Drago mi je ako jesi,i moj je cilj bio nasmijati i dati bar neku korisnu poruku!
Naravno! <3

Reply
avatar
Petra
AUTHOR
16. srpnja 2017. u 14:45 delete

Hahah, vjeruj mi da svatko ima takvih trenutaka u svom životu kao i ti :D Zabavan post!
Novi post -> This is my life

Reply
avatar
Chiarana
AUTHOR
17. srpnja 2017. u 02:26 delete

Odličan post. Ljepo napisan i zabavan, to je ono sto se mi najviše sviđa.

https://stroongana.blogspot.hr/?m=1

Reply
avatar
17. srpnja 2017. u 03:10 delete

Nikad nisam eksperimentisala kosom jer sam se uvijek plašila... Što se tiče upoznavanja na netu, to je sve do sada dobro prolazilo. Svi mi ponekad dođemo u ovako neugodne situacije, ali šta ćeš, to je život ahahahaha xD

Novi post -> www.innisall.blogspot.com

Reply
avatar
isidora
AUTHOR
17. srpnja 2017. u 04:04 delete

Previse sam ih imala u svom zivotu :D
super post!

https://www.instagram.com/isidora_arodisi/
https://highheelpoodl.blogspot.rs/

Reply
avatar
Katarina
AUTHOR
17. srpnja 2017. u 08:18 delete

Svi smo ih imali i imaćemo ih.
Kad prođu, naučimo nešto iz njih ... ili ne! :)

Kathy's Delight

Reply
avatar
Marija Lalala
AUTHOR
17. srpnja 2017. u 08:27 delete

Oh i ja sam dozivale neke od ovih stvari kao sto je upoznavanje preko drustvenih mreza i zaista je bolje u 4 oka, takodje sam bila i u debati ali ne fizickoj. :)
Zanimljiv post.
Pogledaj moj blog ako zelis: https://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
17. srpnja 2017. u 11:53 delete

haha,vjeurujem,hvala ti ,drago mi je ako ti se sviđa! <3

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
17. srpnja 2017. u 11:53 delete

Haha,bolje ni nemoj,slažem se,to je život! Hvala ti! <3

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
17. srpnja 2017. u 11:54 delete

Vjerujem xd,hvala ti puno! <3

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
17. srpnja 2017. u 11:54 delete

hahahaha ako ništa drugo imamo o čemu pričati na kraju xd :P

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
17. srpnja 2017. u 11:55 delete

haha,svi imamo slična iskustva,hvala ti puno!<3

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
17. srpnja 2017. u 12:32 delete

Hahah baš sa se nasmejala dok sam čitala tvoj post! Ja sam imala isto pre eksprimente sa kosom ali nisam probavala sa farbom. Ja inače imam braon kosu a želim imati plave pramenove pa sam čula da kada staviš limun na kosu odnosno sok od limuna mislim kad se iscedi limun i to da ti onda izađu plavi pramenovi,naime na mojoj kosi to nije uspelo tako da haha razočarala sam se pomalo. Ali sve u svemu hvala ti što sam se ismejala dok sam čitala post!
Objavila sam novi post,pa bi mi bilo drago kada bi ga pročitala i ostavila komentar!Hvala ti puno!♥
Link - https://laurevoir.blogspot.rs/2017/07/prava-velicina_17.html

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
17. srpnja 2017. u 13:08 delete

Hahaha ajde bar neki savjet za buduće kad mi bude dosadno,možda uspije na mojoj kosi hihi :P Jako mi je drago ako ti se svidjeo post! Naravno! <3

Reply
avatar
M
AUTHOR
21. srpnja 2017. u 12:28 delete

Jako originalan post, nisam nigdje vidjela nešto slično :)
Ja svoju kosu ne dam haha, nikakva ekspermentiranja ne dozvoljavam hahah :)
Nikad ne bih pomislila da si se pokajala baš zbog badmintona hahaha :)
Zapratila sam te :)

MMara

Reply
avatar