My recent favourites

srpnja 14, 2017 22 Comments A+ a-









Pozdrav svima!

Vjerujem da mnogi od vas imaju one neke stvarčice ili proizvode koje češće koriste.
Za vrijeme ljeta i ovakvih vrućina uvijek koristim određene proizvode koji odgovaraju ovim ljetnim mjesecima pa sam izdvojila neke koje ću danas podjeliti s vama!

Uživajte!

➽ Prva stvar na mome popisu je nešto što koristim svaki puta kada se šminkam. Ljeti,naravno, koristim uvijek manje šminke jer neke velike količine ne djeluju baš zahvalno na moju kožu,a ionako većina toga ne uspije opstati na licu tijekom ovih vrućih dana. I kada se odlučim našminkati, u posljednje vrijeme koristim samo maskaru ,nešto za popunjavanje obrva i ovaj ovdje proizvod! Riječ je o ovome korektoru. Zaista je izvsrtan ,prekriva svaku nepravilnost i savim je dovoljan za neki laganaiji makeup look.  Sve preporuke! Možete ga nabaviti u dm-u i sličnim drogerijama ,a doista je pristupačan-ovo je najsvjetlija nijansa Ivory(20)



➽ Sljedeća stvar je ovo mlijeko,točnije med za tijelo. Razlog zašto je ono u mojim favoritima je njegov miris koji jako podsjeća na more! Koristim ga svaki puta nakon tuširanja,odlično hidratizira kožu,a miris ne može biti bolji! Ovu stvar jednostavno obožavam! Također ga možete pronaći u dm-u i većim drogerijama.
.

➽Kada smo kod lakova za nokte,definitivno ljeti koristimo neke nježnije boje. U posljednje vrijeme nježno rozi lakovi su mislim najtraženija nijansa.  Ovo je Catrice lak za nokte , nijansa je na noktima još svjetlija nego što se čini na fotografiji . 


➽ Trenutno mi je kosa nešto ispod ramena,dakle nije nešto pretjerano duga. Također je potpuno ravna. Međutim,svaki puta kada izlazim van sa prijateljima ili idem na neke svečanije prigode volim napraviti blage valove u kosi jer ju je tada  puno jednostavnije oblikovati,barem meni. Tako da u posljednje vrijeme jako često koristim ovaj figaro. Ne znam točno gdje sam ga nabavila jer ga imam već dugo vremena ,ali slične možete naći u svim većim trgovinama.

                                                                                       


➽ Budući da nije preporučljivo kosu često izlagati visokim temperaturama i općenito je uništavati ovakvim aparatima, zato u posljednje vrijeme često koristim ovaj sprej za kosu koji vam napravi onakav messy look. Ovo je zapravo sprej za suho pranje kose ,ali je također i izvrsna alternativa za oblikovanje kose.



➽ Dok smo na praznicima mnogi od nas putuju i vjerujem da se svi tome najviše radujete i odbrojavate dane do toga. Ja volim postaviti na svoj mobitel odbrojavanje dana  kako ne bih morala svaki puta prebrojavati preko kalendara. Isprobala sam nekoliko ovakvih aplikacija,ali ova mi je omiljena i svakako preporučujem svima sa sličnim navikama. Riječ je o Final Countdown aplikaciji za android telefone. Daje vam točne informacije o broju dana,mjeseci,tjedana,sati i sekunda do određenog događaja te mnoge druge mogućnosti.




➽ Osobno nikada ne nosim baš puno nakita ,ali ovo ljeto obožavam nositi one okrugle,kao rings naušnice-ne znam  točno kako se zovu xd. Mislim da baš lijepo nadopunjuju svaku ljetnu kombinaciju i obožavam ih! Ove sam kupila u Takko-trgovini ,ali možete ih pronaći gotovo na svakom uglu.



➽ I moj apsolutni favourite u posljednje vrijeme su ove sandale . Mislim da nisu one klasične rimljanke ,ali donekle podsjećaju na njih zbog boje i ovih špagica koje se vežu malo iznad gležnja. Kupila sam ih nedavno u Deichmann-u i jako mi se sviđaju! Slažu se doslovno uz svaku kombinaciju, a i udobne su donekle(dakle,da se hodati u njima :P). Sviđaju li se i vama koliko i meni?




I to bi bilo to za moje favorite. Nadam se da lijepo provodite praznike !
Pozdravljam vas do sljedećeg posta...


Let"s go on an adventure!
Katy



22 komentari

Write komentari
Ajla
AUTHOR
14. srpnja 2017. u 14:58 delete

Divan post draga ! Pratim te <3

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
14. srpnja 2017. u 15:36 delete

Hvala ti draga! <3

Reply
avatar
Hilary Young
AUTHOR
14. srpnja 2017. u 20:33 delete

AAA i am in love with this post! thanks for sharing:) Follow for follow?:)

Xx,
Hilary
www.theclosetelf.com

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
15. srpnja 2017. u 01:24 delete

Super post , štiklice su preslatke imam slične !
Follow for follow ?

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
15. srpnja 2017. u 02:40 delete

thank you,of course!

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
15. srpnja 2017. u 02:40 delete

Hvala ti! <3 pratim te :)

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
15. srpnja 2017. u 02:59 delete

Ali dugo dugo sam tražila ovu aplikaciju za tačan broj sati,dana i to! Konačno sam našla i obavezno ću je instalirati! Štiklice su mnogo lepe! kao i ovaj lak,sviđa mi se njegova boja,slatka je!
Objavila sam novi post,pa bi volela kada bi ušla i pročitala. Ukoliko želiš možeš mi ostaviti komentar jer me zanima da li ti se svideo post! Hvala!♥ Link posta - http://laurevoir.blogspot.rs/2017/07/verujveruj-i-veruj.html

Reply
avatar
15. srpnja 2017. u 05:30 delete

Divan post, odlični favoriti! Nisam ljubitelj sandala, iskreno, ali mi se ove tvoje jaaaako dopadaju. Odlične fotkice. :) ♥

Novi post -> www.innisall.blogspot.com

Reply
avatar
n
AUTHOR
15. srpnja 2017. u 09:20 delete

Odličan post!Favoriti su divni.Ove sandale su predivne i onaj Catrice lak :)

Učlanila sam se u tvoj blog,ako hoćeš uzvrati :)

https://xdreaannx.blogspot.hr

Reply
avatar
Chiarana
AUTHOR
15. srpnja 2017. u 10:55 delete

Super post. Jako ljepo napisan i zanimljiv. Hvala ti na komentaru na mom blogu. Prijavila sam se na tvoj blog jer je stvarno divan. Imaš stvarno jako zanimljive postove.

http://stroongana.blogspot.hr/

Reply
avatar
Christine
AUTHOR
15. srpnja 2017. u 22:28 delete

Sve odavde mi se dopada! Ponajviše korektor i mleko za telo sa tim mirisom!

teen-scorner.blogspot.com

Reply
avatar
Jovana Tomic
AUTHOR
15. srpnja 2017. u 23:17 delete

Post je predivan draga. Odusevile su me posebno sandale. Predivne su... ljubac

Hvala na poseti i pracenju. Uzvratila sam pracenje (#20)

https://style-ladies.blogspot.rs/
https://www.youtube.com/channel/UCXw5wOAoFsvU_Xj7VU5eSqQ

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
16. srpnja 2017. u 07:39 delete

Drago mi je ako ti se sviđaju stvari! Naravno! <3

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
16. srpnja 2017. u 07:41 delete

Hvala ti,drago mi je ako ti se sviđa! <3 naravno!

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
16. srpnja 2017. u 07:41 delete

Hvala ti puno,podrška mi puno znači! Naravno!<3

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
16. srpnja 2017. u 07:43 delete

Hvala ti puno! Drago mi je! <3

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
16. srpnja 2017. u 07:44 delete

Hvala ti! I meni se jako sviđa miris! <3

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
16. srpnja 2017. u 07:45 delete

Hvala ti puno draga! Drago mi je ako ti se sviđa!

Reply
avatar
lewis
AUTHOR
17. srpnja 2017. u 18:34 delete

your favorite is so nice.

Reply
avatar