Book's for this summer!

srpnja 19, 2017 29 Comments A+ a-








Hej dragi čitatelji!

Nešto što ja najviše volim je čitati. Ne mogu vam opisati kolika je moja ljubav prema knjigama,ali zaista nema jednog jedinog trenutka kada nemam  knjigu koju  čitam,nekada ih čitam i više istovremeno. Pa sam jako sretna da vam mogu preporučiti neke knjige za ovo ljeto. Pojedine sam i osobno pročitala,a poneke su mi tek u planu za čitanje. Svakako,nadam se da će se i među vama pronaći pokoji istinski zaljubljenik u knjige i da ćete uživati u ovome postu!

Uživajte!

1. GRIČKA VJEŠTICA! Na prvo mjesto želim istaknuti nešto čime sam apsolutno oduševljena. Ova knjiga Marije Jurić Zagorke sastoji se ukupno od 7 knjiga-riječ je o Gričkoj vještici. Ova knjiga bi se mogla svidjeti svima koji se zanimaju za povijest inkvizicije ,svemu što se događalo u to vrijeme povijesti,ali istovremeno ova knjiga donosi izuzetno napetu radnju sa mnoštvom zapleta. Dovršila sam sve knjige prije nekoliko dana i oduševljena sam svim idejama koje ona promiče,kvalitetom i napetošću ove knjige. Puna je povjesnih zbivanja,napetih spletki,ljubavnih događaja i zaista je vrijedi pročitati! Zanimljiva činjenica je ta što će se na jesen 2018( ako se ne varam) emitirati serija temeljena na ovoj knjizi od 6 sezona po 6 epizoda!











Planiram napisati detaljnu recenziju ove knjige uskoro pa ako vas zanimaju detaljnije informacije svratite!



2. TWILIGHT-Ovu sagu sam također pročitala prije nekoliko godina. Mislim da je knjiga puno bolja od filma i da je idealan izbor za ljeto,plažu ili terasu za vrijeme ljetnih večeri! Sastoji se od  ukupno 4 knjige,a mislim da je radnja svima poznata!






3. 13 REASONS WHY!- Ova knjiga Jay Asher izdana je još 2007. godine ,ali mislim da svojom radnjom ponovno plijeni pozornost. Nisam je čitala,ali sam gledala seriju. Mislim da je izuzetno zanimljiva ,a prema iskustvu mislim da je ova knjiga možda čak i bolja od serije! Planiram je uskoro pročitati, nadam se da će se neki od vas također opredjeliti za ovu knjigu iz koje se može puno toga naučiti!






4. Harry Potter-UKLETO DIJETE- Pozdrav za sve ljubitelje Harry Pottera! Po meni neočekivan nastavak ove izvanredne priče! Nisam još imala mogućnost pročitati je ,ali sam jako zainteresirana. Ako je netko od vas čitao svakako mi javite dojmove! Čula sam samo pozitivne komentare!





5. ZOELLA-GIRL ONLINE,GIRL ONLINE ON TOUR,GIRL ONLINE GOING SOLO-Pročitala sam prva dva dijela ,treći mislim još nije preveden na hrvatski,ali mislim da je na srpski. Riječ je o djevojci Penny koja piše blog , zaljubljuje se i kroz sve svoje probleme prolazi zajedno sa svojim prijateljem Elliotom. Mislim da je ovo baš onako lagano štivo,za plažu, sa teen temom i radujem se trećem dijelu. Jeste li već pročitali treći dio?




6. KOLIBA- Ova knjiga ,autora Williama P. Young-a, svidjeti će se svim ljubiteljima horor knjiga. 
Najmlađa kćer Macka Mackenzia Missy oteta je za vrijeme obiteljskog ljetovanja. Dokaz da je brutalno ubijena pronađen je  u nekoj napuštenoj kolibi u divljini Oregona. Četiri godine kasnije, ožalošćeni Mack prima nevjerojatnu poruku, kojom ga se poziva da posjeti onu istu kolibu. Unatoč svojim dvojbama Mack  jedno zimsko prijepodne odlazi tamo i doživljava najmračniju moru. Ono što će pronaći u kolibi, zauvijek će promijenit njegov život. Ova knjiga donosi važnu poruku na kraju i vrijedi je pročitati!





7. PRIJELAZ,DVANAESTORICA,GRAD ZRCALA- Ovu knjigu sam "otkrila" pretraživajući neke zanimljive naslove,dakle,nisam je pročitala ,ali ZAISTA želim! Autor je Justin Cronin. Priča o  novom svijetu koji nastaje...

Radnja: Umjetno proizvedena vampirska stvorenja zauzimaju Zemlju koja s vremenom počinje poprimati prahistorijska obilježja prostora na kojem se predatori i njihove žrtve bore za preživljavanje. Stotinu godina kasnije, u Prvoj koloniji, malobrojni preživjeli ljudi žive u gradu opasanome bedemima, prema pravilima Jedinoga zakona, pod svjetlima reflektora, ne izlazeći izvan zidina i ne napuštajući sigurnost svojih domova. Koliko oni znaju, osim njih na Zemlji više nema nikoga. Njihovim životima vlada strah od neizvjesne budućnosti. Nakon što u njihovu koloniju ni od kuda doluta djevojčica - Amy, sve se mijenja. Počinju se događati neobjašnjive stvari i stanovnici se počnu drugačije ponašati. Nakon niza nesretnih događaja, dolazi do pobune - žele je izbaciti iz grada. No malena grupica ljudi na čelu s Peterom Jaxonom, odlučuje joj pomoći pa potajice bježe iz grada i kreću na putovanje kako bi pronašli mjesto odakle Amy dolazi. Otiskuju se na putovanje svijetom o kojemu ne znaju ništa, a najmanje kako će preživjeti noć... 




To bi bilo to za današnji post! Nadam se da i vi uživate uz koju zanimljivu knjigu. Drago mi je da sam svoju listu mogla podjeliti s vama! Ukoliko vi imate za mene kakve preporuke svakako mi ih napišite u komentaru!
Pozdravljam vas do petka!

 Let"s go on an adventure!
Katy





29 komentari

Write komentari
Christine
AUTHOR
19. srpnja 2017. u 11:30 delete

Svaki naslov svake knjige zvuči primamljivo. Odgledala sam Twilight, ali nisam 13 reasons why iako svi pričaju o njima. Iskreno mislim i slažem se sa tobom da su knjige puno bolje od filmova jer ovako sami zamišljamo i likove i kako sve to izgleda u svojoj glavi. Planirala sam da pročitam i ostala dva dela Onlajn devojke jer prvi jesam, i moram ti reči da za malo nisam zaplakala na kraju kada je Peni oprostila Noi xD.
Odlične knjige kao i sam post!

Novi post je na mom blogu ---> heresuniquegirl.blogspot.com

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
19. srpnja 2017. u 12:13 delete

Preporučujem ti zaista sve ove naslove! 13 reasons why sam i ja dugo odbijala gledati, ne znam zašto,ali na kraju je to zaista dobra i poučna serija,Online djevojka je zaista zanimljiva priča i meni je taj prizor iz prvog djela bio jako emotivan,lažem se sa tobom u potpunosti! Hvala ti što i podjelila svoja iskustva! <3

Reply
avatar
Petra
AUTHOR
19. srpnja 2017. u 14:30 delete

Odličan post! Za sada sam pročitala samo Girl Online i stvarno me knjiga oduševila *-*
This is my life

Reply
avatar
19. srpnja 2017. u 18:10 delete

Bas sam juce zavrsila sa citanjem Onlajn devojke! Iskreno ja mislim da je treci deo najbolji!Neke od ovih knjiga sam skoro kupila! Super post!

https://janead.blogspot.rs/

Reply
avatar
Zujalica.ba
AUTHOR
19. srpnja 2017. u 22:48 delete

Prije svega želim da pohvalim sam izgled tvog bloga, a onda da ti se zahvalim na posjeti mog bloga :)
Ni jedan naslov nisam pročitala ali Twilight sam odgledala, a od Harry Pottera ostao mi samo jedan dio za pogledati, no ni jednu knjigu nisam čitala. Čak šta više Twiligh još uvijek nisam vidjela knjigu da ima u prodaji.
Želim ti lijep dan, draga!

Reply
avatar
Katarina
AUTHOR
20. srpnja 2017. u 01:54 delete

Pohvale za izbor knjiga, posebno za 1. i 4. To je nešto što bi bio i moj izbor!

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
20. srpnja 2017. u 02:03 delete

Hvala ti! Slažem se,knjiga je jako zanimljiva!<3

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
20. srpnja 2017. u 02:03 delete

Drago mi je da sam čula nečije mišljenje o trećem djelu iz prve ruke! Hvala ti! <3

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
20. srpnja 2017. u 02:05 delete

Hvala ti,drago mi je ako ti se sviđa! Eto, knjige su stvarno dobre pa svakako možeš pročitati i knjige nakon filmova! <3 Hvala ti ,draga!

Reply
avatar
Ariana
AUTHOR
20. srpnja 2017. u 02:49 delete

Super izbor! Ja sam jedino čitala Harrya Pottera i Curu na netu... Baš je zeznuto kad se Algoritam zatvorio, čak planiram naručiti neke knjige iz Srbije. :)

Tea time - Klonovi : moonstears

Reply
avatar
20. srpnja 2017. u 03:32 delete

Ja ništa od ovoga nisam pročitala. :D Onlajn devojku toliko dugo želim da pročitam, ali uvek nađem nešto preče. Nadam se da ću je prvom prilikom kupiti. :) U svakom slučaju, hvala za savete. Nova sam na tvom blogu. Upravo sam te zapratila, i bilo bi mi drago da uzvratiš. :)

Ana's blogger life

Reply
avatar
20. srpnja 2017. u 03:53 delete

Great post!
I'd be happy friendship blogs! I follow you, I hope you will follow me back)
wdresscode.blogspot.ru

Reply
avatar
Anonimno
AUTHOR
20. srpnja 2017. u 03:56 delete

http://minionadviceblog.blogspot.hr/ follow her she will follow you back

Reply
avatar
Megi
AUTHOR
20. srpnja 2017. u 05:38 delete

ej, evo prvi put sam na tvom blogu, odlican mi je.
sto se tice ovog posta, bas mi se svida, ali ja zapravo ne volim citati knjige. to mi je jedna ogromna mana. nazalost. ali eto pokusat cu se nagovoriti da bar nesto od ovog procitam
zapratila sam te, ako zelis uzvrati


MagdalenaŠ.

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
20. srpnja 2017. u 06:38 delete

Super ti je post, bas mi se dopali predlozi :-)
Uzvratila sam follow <3

NEW POST :
http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2017/07/emerald-green.html

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
20. srpnja 2017. u 09:34 delete

Sve knjige koje si odabrala su posebne na svoj način! Gledala sam sumrak sagu film,sve delove a moja sestra je čitala knjigu i mnogo je zadovoljna kada je knjiga u pitanju! Takođe ja bi isto volela pročitati knjigu 13 reasons why jer mislim isto da je bolja nego film!♥
Stigao je novi post! Bilo bi mi drago kada bi ga pročitala i ostavila tvoje mišljenje u komentaru! Hvala!♥ Link - http://laurevoir.blogspot.rs/2017/07/misli-dobropa-ce-dobro-i-biti.html

Reply
avatar
Shoppingholic
AUTHOR
21. srpnja 2017. u 02:13 delete

Baš ovakav post mi je trebao! I sama jako volim čitati, tako da prijedlozi uvijek dobro dođu. Ukleto Dijete me jaaaako zanima jer sam sve HP knjige pročitala još kao mala i svaka od njih me apsolutno oduševila. Seriju 13 reasons why sam nedavno završila i mogu reći da sam pozitivno iznenađena. Dopada mi se cjelokupna ideja pa vjerujem da je knjiga također interesantna :)
Želiš li da se međusobno zapratimo ? Svrati: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
21. srpnja 2017. u 04:14 delete

Da,slažem se ,Algoritam je baš zeznuo sad, ja sam isto razmišljala,sve mi se čini da su tamo dostupnije nego u Hrvatskoj ... Hvala ti! <3

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
21. srpnja 2017. u 04:15 delete

Ja ti svakako preporučujem svaku i nadam se da sam pomogla! Naravno,hvala ti! <3

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
21. srpnja 2017. u 04:16 delete

Hvala ti puno, drago mi je ako ti se sviđa! Svakako procitaj barem neku,nećeš požaliti! <3 Naravno!

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
21. srpnja 2017. u 04:16 delete

Hvala ti puno! <3

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
21. srpnja 2017. u 04:17 delete

Hvala ti puno! Ja mislim da su knjige u oba slučaja barem malo bolje! Naravno,draga! <3

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
21. srpnja 2017. u 04:18 delete

Hvala ti! Sve knjige ovdje su stvarno jako dobre, nadam se da ćeš uskoro pročitati i posljenji dio HP i 13 reasons why! <3

Reply
avatar
21. srpnja 2017. u 04:56 delete

Od svih navedenih knjiga, ja sam pročitala samo Online djevojku. I to samo prvi dio. Ostala dva nisam, nisam imala priliku. Obožavam da čitam, ali i da gledam filmove, no moram da se složim sa tobom da je ljepše čitati knjige, jer zamišljamo likove na naš, poseban način. Super post, uzvratila sam praćenje i blog mi se jako dopada:D

http://sosihappylife.blogspot.ba/

Reply
avatar
21. srpnja 2017. u 05:47 delete

Čitala sam prva dva dijela Onlajn devojke i obožavam ih! Trenutno čitam treći dio. Odlične knjige si ubacila u post ♥♥♥

INTERNACIONALNI GIVEAWAY -> https://innisall.blogspot.com/2017/07/international-giveaway.html

Reply
avatar
22. srpnja 2017. u 01:34 delete

Hello dear, I really like your blog, it is very beautiful.
Excellent post. If you want to follow me and I'll follow you. :)

http://mojsminkeraj1.blogspot.rs/2017/07/relaxed-summer-styling.html

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
24. srpnja 2017. u 07:35 delete

Odličan post, baš su mi trebale preporuke knjiga! Pročitala sam Ukleto dijete, ali na engleskom i super je knjiga, zanimljiva iako je malo čudno čitati zato što se ne radi direktno o Harryju Potteru nego o njegovoj djeci. Svejedno, preporučujem!☺♥

https://nevergiveup656.blogspot.hr/

Reply
avatar