Summer hairstyle's-Pinterest

srpnja 23, 2017 16 Comments A+ a-







Pozdrav dragi čitatelji!

Neki sam dan bila u potrazi za laganim frizurama koje bi bile primjerene za ovo ljetno vrijeme! Ljetni dani su idealni za frizure s pletenicama koje uvijek izgledaju baš uredno i jako slatko! Donosim vam nekoliko jako lijepih frizura koje i sami,ukoliko ste malo spretniji, možete napraviti! Sve ideje sam pronašla na Pinterestu!  Moram priznati kako sam ja totalni antitalent po pitanju kose i frizura tako da obično zamolim prijateljicu ili mamu da mi splete kosu xd,ali vi se svakako možete poslužiti ovim idejama bili spretni ili vam treba nečija pomoć. Priložila sam vam uz neke i video u kojem vam je detaljno pokazano kako da napravite određenu frizuru!

Mislim da sam i odviše filozofirala,krenimo na ideje:

1. Prva frizura koja se meni jako sviđa i obožavam je nositi u posljednje vrijeme-riječ je o ovoj pletenici oko cijele glave,koja se najčešće naziva Crown braid. Ovo izgleda kao da ste došli iz frizerskog salona,ali ove pletenice su toliko lagane za napraviti i oblikovati cijelu frizuru! Potrebne su vam nekoliko malih špangica ili kakvih sitnih kopči za kosu i naravno,donekle spretni prsti!



2. Sljedeća frizura je dosta slična prethodnoj. Ova je ,međutim , za ljubitelje puštene kose!  Riječ je o pletenici iznad čela koja izgleda kao rajif! Ovo sam također dosta često nosila budući da savršeno pokupi kosu koja ionako samo smeta za vrijeme ovih ljetnih vrućina! Također,jako lijepo izgleda i na kraćoj kosi! Na fotografiji vam je prikazano korak po korak kako napraviti ovu frizuru. (Ukoliko ne vidite dobro na fotografiji ovdje je
link:https://www.pinterest.com/pin/295971006746658380/)



3.  Vjerujem da vam se sljedeća frizura već poznata. Ovakve pletenice su jako popularne već duže vrijeme,ali u ovom slučaju pletenice ćete plesti samo do zatiljka,a nakon toga ćete kosu samo svezati gumicom. Ovo sam također često nosila i mislim da je baš slatko i cool u isto vrijeme :)


4. I dalje totalno hit space buns sada dolaze u novoj verziji sa pletenicom na vrhu glave koje se pletu kao i u prethodnoj frizuri! Mislim da ovo izgleda jako slatko i lijepo,također odlično pristaje i kraćoj i dugoj kosi!


To bi bilo to za današnji post! Nadam se da sam vam dala barem jednu ideju i da ste se zabavili!
Pusa!

Let"s go on an adventure!
Katy

16 komentari

Write komentari
My story
AUTHOR
23. srpnja 2017. u 10:25 delete

Najvise mi se dopada poslednja frizura ! Odlican post !

https://mystorysandra.blogspot.rs

Reply
avatar
23. srpnja 2017. u 18:02 delete

Space buns sa pletenicama su mi najlepše. Hvala što si podelila sa nama ove divne frizure. :) <3

Ana's blogger life

Reply
avatar
24. srpnja 2017. u 01:16 delete

Divne ideje! Hvala što si ih podijelila sa nama! Posljednja vrizura mi se jaaako dopada, ali ni ostale nisu loše ♥♥♥

Novi post -> www.innisall.blogspot.com

Reply
avatar
Nina
AUTHOR
24. srpnja 2017. u 03:43 delete

Odlicne idejeee. Ja ceo zivot obozavam pletenice :)
mellowcent.blogspot.rs

Reply
avatar
Chiarana
AUTHOR
24. srpnja 2017. u 03:43 delete

Jako ljepe ideje. Ponekad znam napraviti jednu od ovih. Super post!

http://stroongana.blogspot.hr/

Reply
avatar
M
AUTHOR
24. srpnja 2017. u 10:01 delete

SUper su mi ove frizure. Ja uglavnom znam dosta tih frizura, ali mi je na žalost jako teško to raditi na sebi pa uglavnom vežem rep ili pundžu :)

MMara

Reply
avatar
Katarina
AUTHOR
24. srpnja 2017. u 11:53 delete

Simpatične frizure za leto.
Super ideja za post! :)

Kathy's Delight

Reply
avatar
El's Notes
AUTHOR
26. srpnja 2017. u 05:32 delete

Divne ideje! Posljednja frizura je definitivno moj favorit, preslatko izgleda ♥

El's Notes

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
26. srpnja 2017. u 07:19 delete

Drago mi je ,hvala ti ! <3

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
26. srpnja 2017. u 07:20 delete

Hvala ti,drago mi je što ti se sviđa :) <3

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
26. srpnja 2017. u 07:21 delete

Hvala ti puno,drago mi je ako ti se sviđaju! <3 <3 <3

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
26. srpnja 2017. u 07:22 delete

Hvala ti! Haha i ja isto,mislim da su odlična ideja! <3

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
26. srpnja 2017. u 07:23 delete

Hvala ti,držim fige da uspiju :) <3

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
26. srpnja 2017. u 07:24 delete

Hvala ti! Haha blago tebi ako uopće možeš,ali i rep i pundža su definitivno i moj izbor nakon svega ;) <3

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
26. srpnja 2017. u 07:25 delete

Hvala ti! Drago mi je ako ti se sviđaju! :D <3

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
26. srpnja 2017. u 07:27 delete

Hvala ti puno,drago mi je ako ti se sviđa! <3 :)

Reply
avatar