Story time!

srpnja 26, 2017 28 Comments A+ a-








Pozdrav svima! .

Razmišljala sam što bih mogla postaviti danas,pa sam smatrala da je jedan razgovor s vama izvrsna ideja. Točnije želim s vama podijeliti svoje iskustvo! Želim s vama danas podijeliti iskustvo prvog večernjeg izlaska u klubove i slična mjesta! Možda ste kroz neke tagove i prijašnje postove skužili da nisam tip osobe koji često izlazi van. Ja sam više tip koji se užasava večernjih izlazaka ili sličnih okupljanja. Prvenstveno jer mi ta vrsta glazbe koja se pušta u klubovima uopće ne odgovara! Ne smatram da se tamo uistinu događa išta zanimljivo i ne mogu se nikako uklopiti u tu atmosferu i taj način zabave. Ostatak ćete shvatiti  kroz priču...





Kada sam ja napokon odlučila pristati na tu vrstu izlaska nisam uopće bila toliko nervozna,ali sam znala da mi se ondje neće pretjerano svidjeti niti da ću se zabaviti. Nekoliko mojih prijateljica i ja smo otišli u grad oko 11 sati i vjerujte mi da smo bile prve u tom klubu! Meni je to odgovaralo XD da se mene pitalo ostalo bi tako cijelu noć. Najzanimljivija stvar je ta što je taj klub u koji smo ošle zapravo veličine prosječne sobe i sada vi zamislite kako je sve to izgledalo za kojih sat vremena...

No vratimo se na početak... Sve što smo mi radile -sjedile smo ondje ,pokušavale progovoriti koju riječ budući da su se svi moji prijatelji bacili na pravljenje selfija(dok su još trijezni...) Nakon pola sata se to već sve napunilo toliko da nisi mogao disati unutra! Ako vam prodaju spike kako se tamo super zabavljaju ja nisam stekla takav dojam. Tamo svi samo sjede ili stoje oko stolova,puše,piju,dobace si koju riječ budući da ne možete pričati od glazbe i naslikavaju se cijelu noć.




Što sam ja radila? Tu i tamo se nastojala ubaciti njima u razgovor ili u kadar. Cijelo se vrijeme molila da ne puste neku njihovu pjesmu koju ne znam XD. Kada su se svi počeli derati nekakvu pjesmu kojoj ne znam tekst izašla bi van praveći se da pričam s nekim na telefon XD(Zapravo sam pričala sama sa sobom i govorila si: Baš ti super ide,jel ti znaš koliko je ovo glupo i slične komentare...)

 Kada se ipak odlučite vratiti u klub,pokušajte natjerati nekoga da odete nešto jesti jer ste vi toliko " gladni " iako ste jeli prije nego što ste izašli van...

Kasnije se atmosfera nekako opusti pa se svi zanesu i bude jako zabavno....za onoga tko zna tekst pjesama i tko je već popio nekoliko rum koli :p



 Ja sam ubrzo shvatila da neće postati bolje pa sam razmišljala kako bi mi bilo ljepo da sada spavam. Želja za krevetom je ipak prevagnula pa sam se oprostila sa svojim prijateljima i vraćala se kući nadajući se da me policija neće vidjeti -to bi bio krasan završetak večeri!(inače,kod nas maloljetnici ne smiju biti sami vani poslje 11 sati ,ne znam jeli i kod vas tako?)

Ipak,kada se vratite kući barem premotavate film i nađete nekoliko lijepih i zabavnih trenutaka ,tako da unotač svemu mogu reći da se jednom godišnje može otići u nekakav klub XD

Također, ipak vam savjetujem da ne pijete alkohol(znam,baš originalan savjet)! Mislim da sam ja tamo od 100 ljudi bila jedina sa kolom na stolu,ali svako društvo treba nekog takvog, zar ne?

Ipak me zanima,ukoliko među vama ima svakodnevnik partijanera,što vas ondje toliko privlači?

Naravno,ovim postom sam samo htjela podijeliti svoje osobno iskustvo , ne želim uvrijediti nikoga niti nečiji način zabave-danas se ipak većina društva zabavlja na ovakav način i u tome nema ništa loše!


A vi koji zajedno sa mnom pripadate ovoj manjini kojima su draže šetnje,hrana,kino i slična vrsta zabave ,ostanite i dalje takvi jer da nema sličnih vama nitko od nas ne bi imao prijatelja xd.

Nadam se da vam se svidio ovaj post i da sam ,možda,nekima od vas pomogla! Ja bih voljela da sam naletila na sličan post prije nego što sam otišla xd Poštedila bih se pričanja sama sa sobom ako išta drugo...

Konačna poruka: ukoliko vi osjećate da ne uživate u ovakvim izlascima,nema ničega lošega da prođete i kroz to iskustvo jednom,ali ako skroz to ne volite  u tome nema ničega lošega,nastavite uživati u onome što volite bez obzira na većinu vašega društva!  Ukoliko vas prisile da probade nešto alkoholno pravite mjehuriće sa slamkom(povjerovati će vam...)



A vi,partijaneri,iako mi niste posve jasni,nastavite i dalje uživati u onome što vi volite!

Pozdrav do sljedeća posta!

Let"s go on an adventure!
Katy


28 komentari

Write komentari
M
AUTHOR
26. srpnja 2017. u 10:34 delete

Ista sam. Samo sto sam ja uvijek bila ona osoba koja je znala sve doslovno pjesme sto su pustali hahah. Ja jednistavno ne volim te izlaske niti volim alkihol. Na prste mogu nabrojati koliko sam puta bila. Imam sada 20 i neki vec govore da cu se kasnije kajati i izlaziti, nadam se iskreno da necu.
Post je bio stvarno odlican i bas sam uzivala citajuci.
Kod samog naslova posta sam mislila da ces pisati o tome kako si se spremala satima, ali ovo me ugodno iznenadilo :)


myfirsttextvm.blogspot.com

Reply
avatar
Megi
AUTHOR
26. srpnja 2017. u 13:22 delete

ja imam 22 godine... u svom zivotu sam izasla svega 20ak puta i to je bilo vise manje katastrofa.. to je zapravo nista u odnosu na moje vrsnjake koji izlaze svaki vikend. ja ne pijem, mrzim alkohol i imam razloge zasto ga mrzim, al o tom nebi govorila, tako da te u potpunosti razumijem

MagdalenaŠ.

Reply
avatar
Zujalica.ba
AUTHOR
26. srpnja 2017. u 13:30 delete

Heh, sada mogu reći da sam i ja ovaj tip :D ali prije 10 godina i nisam bila baš neko ko ne bi izašao. SAmo tada nije bilo toliko sjedenja, selfija, "blejanja u prazno". Tada su podiumi bili puni. Plesali su i stari i mladi, djevojke i momci. Niko nije upućivao čudne poglede kada bi zaplesali. Danas, jesi li krenuo da plešeš svi su nešto smrknuti, sve to nešto sa visine gleda (sreća pa mene baš briga :))
Moram priznati da je tema jako zanimljiva i originalna, ali da sam se i iznenadila da postoji neko, u današnje vrijeme, ko ne voli izlaske :)
Želim ti lijep ostatak večeri.

Reply
avatar
26. srpnja 2017. u 23:50 delete

Ni ja ne volim ovakav tip izlazaka. Više volim da prošetam, pojedem nešto, otkrivam nova super mesta i sl. Tako da te u potpunosti razumem. Da, mislim da treba probati nove stvari. Okej je otiću jednom- dva- tri puta, ali ako ti se to ne dopada, ne treba ići samo jer drugi idu tamo i sl. Inače, baš me je začudilo to što kod vas maloletnici ne smeju posle 23 biti sami. Kod nas mogu do koliko god. Mada nije to toliko dobro, predpostavljam da kod vas ima maje ubistava, silovanja, kidnapovanja i svega toga. :/

Ana's blogger life

Reply
avatar
Sanja
AUTHOR
27. srpnja 2017. u 01:43 delete

I ja sam isti tip kao ti. Imam 16 godina, i izasla sam svega 2-3 puta i nisam bas nesto odusevljena time. Radije bih sedela u sobi gledala film ili citala neku knjigu uz neki slatkis.
P.S. Zapratila sam te.❤❤

https://smallwomenscorner.blogspot.rs

Reply
avatar
Anonimno
AUTHOR
27. srpnja 2017. u 04:40 delete

Super post, jako mi se sviđa.
Ni ja ne volim mnogo te noćne izlaske u klubove, više volim šetnje i ostale vrste druženja, ali, naravno, nema ništa lošeg ni u tim noćnim izlascima u klubove, sve je to normalno za nas mlade.
Drago mi je što si sa nama podjelila svoje iskustvo. :)

Sviđa mi se kako pišeš. Zapratila sam te. :) ❤

https://amaterskaumjetnost.blogspot.ba/

Reply
avatar
Nina
AUTHOR
27. srpnja 2017. u 06:03 delete

Ja bih na takvu zurku trebala da idem u petak i stvarno se razmisljam da li da krenem. Nekako sam u fazonu 'jednom se zivi'i zelim sve da isprobam (ono, skoro sve), ali... ne znam. Nisu mi takve zurke zanimljive...
Pa u svakom slucaju odlican post :))

mellowcent.blogspot.rs

Reply
avatar
Milica B.
AUTHOR
27. srpnja 2017. u 08:34 delete

Ja nisam ''svakodnevni partijaner'' :D ali volim žurke, volim da igram, da se provodim, slušam muziku koja se sluša u klubovima, tako da je meni to zabavo i ok. Ali, opet volim i opuštene varijante, šetnje, klupe, bioskop.. Ja sam i za jedno i za drugo, samo nek se družimo i zabavljamo. Svakako te razumem, mada onda bolje nemoj da izlaziš, jer maltetiraš samu sebe toliko da je je to komitragično :''D
Zanimljiv post!

milicaimp.blogspot.rs

Reply
avatar
Tiziana
AUTHOR
27. srpnja 2017. u 15:19 delete

Love this post!
I'm a new follower!
If you want to follow back
https://amoriemeraviglie.blogspot.it/

Reply
avatar
Chiarana
AUTHOR
28. srpnja 2017. u 01:45 delete

Odličan post! Uzivala sam citajuci. Odlično si napisala ovaj post.

http://stroongana.blogspot.hr/

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
28. srpnja 2017. u 04:25 delete

Drago mi je da si podijelila to s nama , inače obožavam gledati takvu vrstu videa na yt !
Novi post na mom blogu bilo bi mi i više nego drago da pročitaš :)
https://hisandherway.blogspot.ba/ ❤

Reply
avatar
Aandy
AUTHOR
28. srpnja 2017. u 06:08 delete

Super post.
Mogu se nadovezati da takodje ne volim klubove, tj kao mladja sa 15/16 god sam izlazila, valjda sam bila u tom periodu, sve sad i sve odmah, a sada imam 20 godina i ne vidim svrhu izlazka i opijanja, ali dobro svako razmislja drugacije. 😊😊

https://aandymm.blogspot.rs

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
28. srpnja 2017. u 06:28 delete

Hvala ti što si samnom podjelila i neka tvoja razmišljanja,drago mi je danas ima još haha,ja se nadam da nećeš nikada požaliti i da ćeš ostati onakva kakva si sada :) Dargo mi je što sam te pozitivno iznenadila :P <3

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
28. srpnja 2017. u 06:28 delete

Hvala ti na čitanju i na tvojim iskustvima,ostani onakva kakva želiš biti! <3

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
28. srpnja 2017. u 06:29 delete

Vjerujem ti u potpunosti,prije je vjerovatno bilo puno zabavnije i ljepše otići na nešto takvo! Hvala ti puno,drago mi je ako ti se tema svidjela,haha eto uvijek ima par takvih! <3

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
28. srpnja 2017. u 06:30 delete

Slažem se u potpunosti,i ja puno više uživam u takvim izlascima,pa da vjerovatno i to ima svoje prednosti! <3

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
28. srpnja 2017. u 06:31 delete

Hvala ti na čitanju follow-u . Drago mi je što nas ima ovoliko puno sličnih xd Mi ćemo nastaviti uživati u dekici uz hranu i dobar film,slažem se! <3 <3

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
28. srpnja 2017. u 06:32 delete

Hvala ti,drago mi je ako ti se sviđa! Naravno , u tome nema ništa loše,ali eto ,postoje osobe koje to vole manje ili više,svaka strana ima svoje prednosti! <3

Reply
avatar
Sretni Sanjar
AUTHOR
28. srpnja 2017. u 06:34 delete

Imam 16 i izašla sam svega nekoliko puta. Jesam, bila bih popila malo, ali ne toliko da zaboravim na sebe i sve, čisto ono, malo. U svakom slučaju se slažem s tobom da je bolje ostat u krevetu ili otići u šetnju, ma bilo gdje nego ostati u klubu. Sjajan post!:)❤

sretnisanjar.blogspot.hr

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
28. srpnja 2017. u 06:36 delete

Hvala ti,drago mi je ako ti se sviđa! Naravno,u tome nema ničega lošega ali uvijek postoji ekipa koja to voli manje ili više,svaka ima svoje prednosti! Hvala ti! <3

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
28. srpnja 2017. u 06:37 delete

Ja ti savjetujem da ideš! Kada ti ovopišem ,petak je već prošao,ali evo nadam se da si otišla i da ćeš možda podijeliti svoja iskustva sa mnom,voljela bih to pročitati! Držim fige! <3

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
28. srpnja 2017. u 06:38 delete

Hvala ti što si samnom podijelila svoja razmišljanja! Da čujem i nešto sa druge strane... Super je što si raspoložena za obje vrste zabave! Slažem se da je bolje da se ne forsiram,ali sam sretna što sam ošla barem jednom xd<3

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
28. srpnja 2017. u 06:39 delete

Thank you! Of course...

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
28. srpnja 2017. u 06:39 delete

Hvala ti,drago mi je ako ti se svidio! :)

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
28. srpnja 2017. u 06:40 delete

Hvala ti,meni je drago što sam to podijelila s vama! Eto,da prebacimo i nešto sa yt na blog ;) Naravno! <3

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
28. srpnja 2017. u 06:41 delete

Hvala ti što si samnom podijelila svoja razmišljanja! <3 <3

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
28. srpnja 2017. u 06:42 delete

Hvala ti puno na čitanju i tvojim razmišljanjima,slažem se s tobom skroz! <3

Reply
avatar
Jovana.
AUTHOR
28. srpnja 2017. u 17:07 delete

Hahah sjajan post,iskreno malo si me i nasmejala sa ovom pricom,ali ok.Svejedno odlican post,bas sam uzviala dok sam citala tvoj dozivljaj.
Zapratila sam te,divan ti je blog
Recenzija->vjovana2.blogspot.com

Reply
avatar