Trebam vašu malu pomoć!

rujna 29, 2017 11 Comments A+ a-








Pozdrav dragi moji čitatelji!

Već duže vrijeme planiram napraviti Q&A ali nikako da nam i to dođe na raspored! Budući da sam trenutno u fazi pripreme i prikupljanja sadržaja za buduće redovne postove , za danas trebam vašu malu pomoć! Zapravo,dvije zamolbe.

1.Voljela bih kada bi mi u komentarima napisali nekoliko pitanja koje vas zanimaju vezano za moj blog ili mene osobno.  Uskoro u skadu s time možete očekivati moj prvi Q&A .

2. Planiram provesti nekakvu zanimljivu anketu u našoj školi ,pa ukoliko imate prijedloga svakako mi pišite u komentarima! Dakle, bilo kakva tema za koju vas zanima mišljenje i stav srednjoškolaca. Rezultate i vjerovatno zanimljive zaključke donosim vam nakon provedene ankete po vašoj želji.

To bi bilo to, bila bih vam jako zahvalna na vašoj pomoći!
Pozdravljam vas do sljedećeg posta!

Let's go on an adventure!
Katy



11 komentari

Write komentari
29. rujna 2017. u 08:39 delete

Bok Katy! :)

Evo par pitanja za Q&A:
1. Zašto si odlučila pisati blog?
2. Koja ti je najdraža knjiga?
3. Gdje nalaziš inspiraciju za svoje postove?
4. Koja ti je omiljena online stranica za kupovinu?
5. Koju državu bi željela posjetiti?

Nadam se da ćeš posjetiti moj blog, ako želiš možemo se zapratiti. _:)
Javi mi na mom blogu:
http://starshinebeauty.blogspot.com

Reply
avatar
29. rujna 2017. u 14:03 delete

Pitanja za Q&A:
- Kolko imaš godina?
- Koliko dugo se baviš blogovanjem?
- Gde vidiš sebe u budućnosti?
- Je l' planiraš da upisuješ faks i ako da, koji?

Za anketu:

Interesuje me da li su srednjoškolci koje pitaš zadovoljni izborom srednje škole i da imaju priliku da opet upisuju srednju, da li bi upisali neku drugu?

My blog: Ana's blogger life

Reply
avatar
Nina
AUTHOR
30. rujna 2017. u 01:29 delete

-Koja je najcudnija hrana koju si pojela?
-Pesma koju ne mozes da izbacis iz glave vec danima?
-Koji ti je omiljeni post na tvom blogu?
-Omiljeni domaci i strani jutjuber?
-Kakvu picu najcesce jedes?
-Druzis li se vise sa decacima ili sa curama?
-Kada bi mogla da budes neki lik iz filma ili serije, ko bi bila?

Sto se ankete tice, kog profesora najvise mrze. Okej.. ili vole. Ali ako mene pitas, kod mene bi vise ideja bilo za ovo prvo hahah.

https://mellowcent.blogspot.rs

Reply
avatar
Marija's blog
AUTHOR
30. rujna 2017. u 08:04 delete

Mnogo mi je drago što si se odlučila da napraviš Q&A. E ovako, moja pitanja su sledeća:
1. Kako si se ti odlučila za blog?
2. Da li si vegeterijanac ili vegan? Ukoliko nisi, da li bi nekada mogla biti?
3. Srednja ili osnovna i zašto?
4. Da li treniraš nešto?
5. Da li bi se mogla ikako baviti youtube-om?
6. Gdje se vidiš za 5 godina?
-Što se tiče ankete, mene iskreno zanima kakvo je razmišljanje ostalih srednjoškolaca na neke od ovih tema: previše knjiga (da ili ne), odnos profesor učenik, zadovoljavajuće prakse, značaj vannastavnih aktivnosti i rad Savjeta ili Vijeća u školama (da li treba podržavati ili ne) ❤️❤️❤️

I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

Reply
avatar
AK
AUTHOR
1. listopada 2017. u 03:42 delete

1.Kako dobijaš inspiraciju za postove?
2.Koja je tvoja omiljena knjiga?
3.Kada bi imala knjigu svog života da li bi pročitala kraj?
4.Da li bi radije putovala u prošlost ili u budućnost?
5.Koji je tvoj cilj na blogu?

Zapratite me,uzvraćam- funnyandrabbits.blogspot.ba

Reply
avatar
4. listopada 2017. u 13:28 delete

1. Da li imaš ask.fm?
2. Koju knjigu trenutno čitaš, ako čitaš?
3. Koje youtuber-e pratiš? :)

Upravo sam napisala novi post, pa ako te zanima, pogledaj https://andjelina-svastara.blogspot.rs/2017/10/sta-se-nalazi-u-mom-rancu-kada-putujem.html :)

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
5. listopada 2017. u 00:38 delete

great blog ....and great picture...keep updating
http://www.imfaceplate.com/printland9891/pick-the-premium-and-fabulous-looking-iphone-7-plus-mobile-covers

Reply
avatar
Medina
AUTHOR
6. listopada 2017. u 09:52 delete

1. Zašto si odlučila otvoriti blog?
2. Ko je tvoj idol?
3. Najdraži odijevni predmet?

https://medinabeslagic.blogspot.ba

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
22. svibnja 2018. u 00:37 delete

Thanks for sharing your info. I really appreciate your efforts and I will be waiting for your further write ups thanks once again.
Metal sipper bottle

Reply
avatar
MAPS Studios
AUTHOR
22. veljače 2020. u 13:08 delete

Such a beautiful drawing

Reply
avatar