Moja razmišljanja na putu do škole!

rujna 08, 2017 17 Comments A+ a-





Pozdrav svima!

Prvi tjedan škole je napokon završio! Jako me zanima kako je vama prošlo , pogotovo onima koji  su započinjali srednju školu-svakako mi javite u komentarima! Moj prvi tjedan je prošao sasvim u redu , zanimljivije nego što sam očekivala , ali moram priznati da već imam dosta toga za naučiti ovaj vikend xd.

Međutim, da započnemo s temom današnjeg posta. Još nikada nisam pisala sličan post, ali ih obožavam čitati pa sam mislila da bi bilo zanimljivo kada bi s vama podjelila neka random razmišljanja na putu do škole!

* Kako je zima, baš se radujem jeseni i Božiću i božićnim praznicima!

* Tek sam započela školsku godinu, a već razmišljam o praznicima...

* Pomalo me strah kako će ova godina na kraju završiti.

* Ups, moja bivša profesorica hrvatskog, možda bi je trebala pozdraviti.

* Okej, možda me neće ni prepoznati. Mogla bih se praviti da je ne vidim ,hmm..

* - Dobar dan! - Okej,prepoznala me,valjda. Nekako me čudno pogledala xd


*  Možda sam obukla majicu naopako? To mi se zna dogoditi u posljednje vrijeme...

* Ne , nisam. Ali ovaj outfit mi se više ne sviđa toliko, zašto sam ovo obukla???
 


* Jučerašnja epizoda GOT-a je bila prezakon. Ne mogu dočekati novu epizodu... 

* Koji mi je prvi sat uopće?

* Sada ću tri sata provesti tražeći učionicu,super-još ću i zakasniti!

* Jesam li imala ikakve zadaće za danas? Valjda nisam...

*  Putnici dolaze,super-sada ću se morati nekako progurati do škole.

* Što bih danas mogla jesti za užinu? Mogla bih pizzu, ili ne...

* Super,sad sam gladna. 

* Mogla bih i ja večeras u kino. Puštaju Annabelle,ne znam zašto su svi poludjeli za tim.

* Hmm,horor? Maa ne, jedna ne prospavana noć- neće mi ništa biti. 

* Možda ipak ne ,ne želim opet tjerati mamu da spava kraj mene xd


* Evo me pred školom, samo da ne upadnem na ovim stepenicama.

* Nemoj upasti, nemoj upasti...

* Tko je ono? Nisam ga nikada vidjela u školi xd

* Sada da još pronađem učionicu...

* Prvi sat mi je latinski jezik.

* Ček, zašto svi nešto uče?

* Izgleda da smo ipak imali zadaću...




* Jooj miriši pizza.. SKONCENTRIRAJ SE!

I to bi bilo to za današnji post. Ako vas zanima uspjela sam napisati zadaću xd Nadam se da vam je bilo zanimljivo .

 Također, večeras idem  u kino,ipak xd Ukoliko ste gledali Annabelle javite mi u komentarima kakav je film,ako ne javiti ću ja vama u sljedećem postu!
Držite mi fige da uspijem zaspati nakon filma xd

Pozdravljam vas do sljedećeg posta!

Let's go on an adventure!
Katy

 p.s. Zbog obaveza u školi,odlučila sam pisati postove jednom tjedno , točnije petkom kako bi svi zajedno započeli vikend!





17 komentari

Write komentari
Ariana
AUTHOR
8. rujna 2017. u 07:32 delete

Ovako i ja razmišljam na putu do škole! Zakon post!

Kako je Ariana otišla u školu u kućnim šlapama: moonstears.com

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
8. rujna 2017. u 08:47 delete

Sve ovo su i moje misli i baš si me nasmijala u nekim rečenicama haha! Odlična ideja, uživaj u kinu hah☺♥

nevergiveup656.blogspot.hr

Reply
avatar
Vildana Šuta
AUTHOR
8. rujna 2017. u 11:26 delete

Hahah ovo je meni super! <3

Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

Reply
avatar
8. rujna 2017. u 12:28 delete

Bioskop, praznici, pizza... Svaštara! Super je što ti bar nije dosadno na putu do škole :-D

Novi post: izveštaj sa otvaranja projekta Svetionik Znanja na Zlatiboru! | Instagram

Reply
avatar
9. rujna 2017. u 00:59 delete

Hahaha, joj kako realan post. :D Ja uvek tako... A najviše mrzim kad neću da se javim nekome, pa se napravim da ga ne vidim, a on provali pa se meni javi, ali hvala Bogu, nastavnici mi se na javljaju prvi. :D Inače, lepo se provedi u bioskopu. :)

My blog: Ana's blogger life

Reply
avatar
Marija's blog
AUTHOR
9. rujna 2017. u 01:22 delete

Kako mi se dopada ovakva vrsta postova. Svi mi imamo tako čudna razmišljanja na putu do škole. Drago mi je što si napisala zadaću.. Također, poslije tvog posta sam i ja ogladnila. I da, zanima me kakav ti je bio film pošto i sama planiram da ga gledam ❤️❤️❤️

I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

Reply
avatar
9. rujna 2017. u 03:38 delete

haha :D Great gifs! I love that <3
I following you dear and hope you'll following my blog back ;)
xoxo
NATALIEFASHION97

Reply
avatar
Malefica
AUTHOR
9. rujna 2017. u 06:34 delete

Ajoj, ja sam odusevljena! Čitala sam mnogo postova na ovu temu ali ni jedan nije bio ovako luckast, duhovit i doista smesan! Predivno napisano, i jako realno, sto je najbitnije! Ja se aposlutno pronalazim jer imam gotovo slicne misli!

I follow you. Visit me, and follow back. Hope see you soon. Maleficent

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
10. rujna 2017. u 05:54 delete

Hvala ti,drago mi je ako ti se sviđa! <3

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
10. rujna 2017. u 05:54 delete

Drago mi je što ti se sviđa! <3

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
10. rujna 2017. u 05:55 delete

Haha,slažem se -svega ima! <3

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
10. rujna 2017. u 05:55 delete

hahaha potpuno te razumijem! <3 Hvala ti!

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
10. rujna 2017. u 05:56 delete

Hvala ti puno! Drago mi je ako ti se sviđa,svakako uskoro pišem recenziju! <3 <3 <3

Reply
avatar
Katy
AUTHOR
10. rujna 2017. u 05:57 delete

Hvala ti puno,jako mi je drago što ti se sviđa! <3

Reply
avatar
Jelenaak
AUTHOR
29. siječnja 2018. u 22:23 delete

Super post. Pratim te, volela bih da mi uzvratis jer sam nova.<3
https://jelenaaak.blogspot.rs/

Reply
avatar