Najstrašniji horor?

rujna 15, 2017 6 Comments A+ a-






Pozdrav dragi čitatelji!

Želim vam ugodan petak i početak vikenda !  Nadam se da ste ugodno proveli protekli tjedan . Nisam sigurna ,ali možda su neki od vas već pisali pokoji test ( ja jesam) pa ako jeste nadam se da  je to prošlo onako kako ste priželjkivali. Danas je petak i vrijeme je za novi post!

U prošlome postu( ) neki od vas su mi pisali kako bi voljeli čuti iskustva vezana za najnoviji horor Annabelle 2, a budući da sam ga pogledala donosim vam recenziju.



Nisam sigurna koliko ste primjetili ,ali oko ovoga filma se barem u mojoj okolini digla tolika buka. Svi su ga željeli pogledati ,a na internetu sam mogla i pročitati razne komentare kao primjerice : " Ovo je najbolji film koji sam ikada pogledao! "  Naravno da je to pobudilo veliko zanimanje i kod mene i odlučila sam otići u kino i pogledati ga. Osobno nisam preveliki ljubitelj hororaca ,ali ovo mi je i odviše privuklo pozornost.  Mislim da vas većina zna osnovnu radnju filma, pa vam neću pisati o tome već vam dati neko svoje skromno mišljenje - ukoliko vas zanima nastavite čitati!



Kao što sam već napomenula vjerujem da vas većina zna radnju filma. Biti ću iskrena i reći kako sam pogledala samo trailer prvoga dijela ,ali svakako je radnja nepovezana , osim naravno glavnim likom lutkom Annabelle.  Radnja filma je napeta od samoga početka i ne štedi se na strašnim i napetim scenama - što je veliki plus! Ne mogu reći da postoji hrpa zapleta ,ali to ionako nije cilj hororaca. Uglavnom je riječ o lutki Annabelle u kojoj je nastanjeno Zlo( Sotona) i koja se sada nalazi u kući za siročad. Djevojčice iz sirotišta uskoro otkrivaju lutku i tu se započinje glavna radnja. Klasičan film sa ovakvom tematikom i pomalo egzorcističkom prirodom.Na kraju filma se nalazi malena poveznica iz prvoga dijela što mi se jako sviđa i stvara određenu povezanost i ciklus zbivanja.  Ne mogu reći da je to najstrašniji film koji sam gledala(Egzorcizam Emily Rose mi je puno gori xd) ,ali je dovoljno strašan da sam polovicu filma provela sa jaknom na glavi (kako vam onda uopće mogu prenijeti ispravnu recenziju xd?) .  Ukratko- jedan zanimljiv, napet i sasvim dovoljno strašan horor nakon kojeg ćete ipak moći spavati!

Ostaviti ću vam i trailer kako bi dobili još puniju sliku :




To bi bilo to za današnji post . Ukoliko su neki od vas pogledali ovaj film,javite mi svoje utiske u komentarima!

Do sljedećeg petka!

Let"s go on an adventure!
Katy

6 komentari

Write komentari
Ariana
AUTHOR
15. rujna 2017. u 10:19 delete

Ne volim horore i nikada nisam gledala ni jedan... Da, baš je bila neka ludorija s Annabelle, da volim horore, vjerojatno bih pogledala film, ali ovako ne. Lijepo si objasnila radnju!

Best coffee shops in Zagreb: moonstears.com

Reply
avatar
Christine
AUTHOR
15. rujna 2017. u 13:05 delete

Hmmm i ja sam čula da je dobar, pa sam htela da ga odgledam sa drugaricama, ali nisam. Uglavnom nisam ljubitelj horrora. Baš kada moram da ih gledam, bude to u sred dana, sa društvom i jastukom (uglavnom se skupimo kod jedne i gledamo preko neta). Propustim po pola filma, uvek. Inače, odličan post za one koji su ljubitelji ovog žanra♥

heresuniquegirl.blogspot.com

Reply
avatar
glameglitter
AUTHOR
16. rujna 2017. u 02:22 delete

great post dear!
follow for follow?
Kisses from Italy,
Serena
glameglitter.blogspot.it

Reply
avatar
Marisa
AUTHOR
16. rujna 2017. u 04:25 delete

nice blog =)
following each other?

https://lacolorfulpassion.blogspot.de/

Reply
avatar
Malefica
AUTHOR
16. rujna 2017. u 06:38 delete

Ajme, predivan post! Ja sam neko ko obozava horore i ko ih gotovo svakog dana gleda, ali bukvalno! Tako da sam se bas obradovala ovom postu. ovaj film sam gledala, i stariju verziju i ovu. Nova verzija je savremenija i sa vise efekata koji daju realniji prikaz ali ipak mi je nekako stara verzija ostavila glavni utisak kada je svet filmova u pitanju. Film jeste strasan upravo zato sto je dosta realan i kao da je moguce da se bilo kome desi slicno! Odlican post, uzivala sam, i da se primetiti po tome koliko sam se raspisala.

Visit me, and follow If you didn't/want. Hope see you soon, dear friend. Maleficent

Reply
avatar
18. rujna 2017. u 06:40 delete

Svidelo mi se kako si opisala film i drago mi je što nije bilo puno spojlera, toga sam se najviše plašila, kod mene se isto bap digla velika buka oko filma i čim se objavilo da će biti u našem bioskopu bila je trka ko će prvi nabaviti ulaznice haha, ali onda kada je došla ta nedelja kad sam trebala ići da ga odgledam završila sam u bolnici i nisam uspela da ga vidim... A nisam dozvolila nikome da mi prepriča jer tako se upropasti sve... Pa ništa... Sad mi ostaje samo da čekam online verziju ili da se nadam da će ponovo pustiti u našem bioskopu :) Ali inače jako volim horore i Annabell mi ima nekako tipičnu radnju i po meni ona nije ništa toliko posebno, ali opet, svaki horor je na neki način unikatan :) <3 <3


Boomy's Place

Reply
avatar